Μέχρι τώρα, η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι ο οδηγός να γυρνάει το
κεφάλι του δεξία ή αριστερά, πρίν πραγματοποιήσει έναν ελιγμό. Και λέω
μέχρι τώρα, διότι στο πανεπιστήμιο του Drexel, ένα καθηγητής ανακάλυψε
έναν τρόπο να κατασκευάζει τον καθρέυτη έτσι, να προσφέρει 3 φορές
καλύτερη θέαση προς τα πίσω!
![new rear view mirror offers 3 time visibility new rear view mirror offers 3 time visibility](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tbmBbGHJQkRSKrEjn2f12LnEf2yHYnGeKgxZ9YMCeRNa7S6beGTpK47L08Vnv5ZySQRagQ4Ky9hnxl6gOWOhqyLyp8OQhcuBObTNciDTAoS1dH7VOLdPWmFfiqMWtcjWh54COut_-X4hBgajcxKDhfK16Xi-l1Owxg4V11Bef9aT5QlY9JXA=s0-d)
Ο τρόπος δημιουργίας βασίζεται σε έναν μαθηματικό αλγόριθμο και δεν είναι επί του παρόντος, όμως πρακτικά, ο καθρέυστης μοιάζει με μία disco-ball με την έννοια ότι αποτελείται από πολλά, πολλοί μικρά κάτοπτρα τοποθετημένα ελαφρώς καμπυλωτά. Η τοπολογία της κατασκευής είναι τέτοια, ώστε όλα τα έιδωλα να ενώνονται κατά κάποιο τρόπο και να σχηματίζουν στα μάτια του οδηγού, μία ολοκληρωμένη, και πιο ευρέια, εικόνα.
Ο τρόπος δημιουργίας βασίζεται σε έναν μαθηματικό αλγόριθμο και δεν είναι επί του παρόντος, όμως πρακτικά, ο καθρέυστης μοιάζει με μία disco-ball με την έννοια ότι αποτελείται από πολλά, πολλοί μικρά κάτοπτρα τοποθετημένα ελαφρώς καμπυλωτά. Η τοπολογία της κατασκευής είναι τέτοια, ώστε όλα τα έιδωλα να ενώνονται κατά κάποιο τρόπο και να σχηματίζουν στα μάτια του οδηγού, μία ολοκληρωμένη, και πιο ευρέια, εικόνα.
Αν και η ανακάλυψη αυτή, λύνει μία και καλή το πρόβλημα της νεκρής γωνίας, υπάχουν άλλα προβλήματα που σχετίζονται με το κόστος κατασκευής, αλλά και νομοθετικά, καθώς σε πολλές χώρες, είναι υποχρεωτικό ο πλαϊνός καθρέυτης να έιναι επίπεδος.
Πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου