Μετά από πολύμηνη έρευνα, οι NY Times δημοσιεύουν ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο, γύρω από το πως οι εταιρείες μελετώντας τις καταναλωτικές μας συνήθειες, μπορούν να γνωρίζουν σχεδόν τα πάντα γύρω από την προσωπική μας ζωή , ακόμα τα πιο μεγάλα μας »μυστικά», πριν ακόμα τα ανακοινώσουμε στους ανθρώπους του περιβάλλοντός μας.
Έτσι το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα Target στην Αμερική, γνώριζε για την εγκυμοσύνη μιας έφηβης πριν από τον πατέρα της!
Έτσι το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα Target στην Αμερική, γνώριζε για την εγκυμοσύνη μιας έφηβης πριν από τον πατέρα της!