Αν προσέξετε την παραπάνω φωτογραφία θα δείτε τις καταπληκτικές
ομοιότητες που έχει ο χορός «Gangnam style» με το ανάγλυφο των "θεών
εκδικητών" της αρχαίας Κίνας.
Αριστερά στο ανάγλυφο η οντότητα ποδοπατά ένα ανθρώπινο παιδί με βία και μίσος (βλέπε τα χαρακτηριστικά του προσώπου του), ενώ στην δεξιά απεικόνιση η οντότητα αυτή τοποθετεί χιαστί τα χέρια της στο στήθος και είναι πιο ήρεμη, ενώ το παιδί απουσιάζει από την αναπαράσταση.
Η οντότητα αυτή δεν ανήκει στο ανθρώπινο είδος, είναι μια αρχαία βαρβαρική θεότητα που τρεφόταν με ανθρώπους, σύμφωνα με την κινεζική μυθολογία. Το ανάγλυφο παρουσιάζει μια θυσία ενός ανθρώπινου τέκνου συνοδευόμενη από το σχετικό χορευτικό τελετουργικό, άλλωστε δεν νοείτε θυσία δίχως χορευτικές φιγούρες και έντονες κινήσεις.
Είναι εμφανές οτι το παιδί στην δεύτερη αναπαράσταση (δεξιά) που απουσιάζει δείχνει πως έχει «καταναλωθεί» και η οντότητα δείχνει πιο ήρεμη μετά το γεύμα της. Τέλος παρατηρείστε τις γραμμές που ξεκινούν από το ύψος των σταυρωμένων χεριών εκατέρωθεν του σώματος και καταλήγουν στο κεφάλι και από τις δυο πλευρές. Ο συμβολισμός αυτός απεικονίζει την αύξηση της ενεργειακής του δύναμης μετά το «γεύμα» του.
Αριστερά στο ανάγλυφο η οντότητα ποδοπατά ένα ανθρώπινο παιδί με βία και μίσος (βλέπε τα χαρακτηριστικά του προσώπου του), ενώ στην δεξιά απεικόνιση η οντότητα αυτή τοποθετεί χιαστί τα χέρια της στο στήθος και είναι πιο ήρεμη, ενώ το παιδί απουσιάζει από την αναπαράσταση.
Η οντότητα αυτή δεν ανήκει στο ανθρώπινο είδος, είναι μια αρχαία βαρβαρική θεότητα που τρεφόταν με ανθρώπους, σύμφωνα με την κινεζική μυθολογία. Το ανάγλυφο παρουσιάζει μια θυσία ενός ανθρώπινου τέκνου συνοδευόμενη από το σχετικό χορευτικό τελετουργικό, άλλωστε δεν νοείτε θυσία δίχως χορευτικές φιγούρες και έντονες κινήσεις.
Είναι εμφανές οτι το παιδί στην δεύτερη αναπαράσταση (δεξιά) που απουσιάζει δείχνει πως έχει «καταναλωθεί» και η οντότητα δείχνει πιο ήρεμη μετά το γεύμα της. Τέλος παρατηρείστε τις γραμμές που ξεκινούν από το ύψος των σταυρωμένων χεριών εκατέρωθεν του σώματος και καταλήγουν στο κεφάλι και από τις δυο πλευρές. Ο συμβολισμός αυτός απεικονίζει την αύξηση της ενεργειακής του δύναμης μετά το «γεύμα» του.