ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

0 «Θάφτηκε» η καταγγελία για αναψυκτικό με κόκαλα... στο Βόλο!

Αναψυκτικό με κόκαλα (!) προμηθεύτηκε καταναλωτής από υποκατάστημα σούπερ μάρκετ μεγάλης αλυσίδας στο Βόλο. Ανοίγοντας μετά από λίγες ημέρες το μεταλλικό κουτάκι για να δροσιστεί, παρ’ ολίγο να καταπιεί ένα στερεό αντικείμενο. Η πρώτη εικόνα παρέπεμπε σε κόκαλα. Ακολούθησε τη συνήθη διαδικασία καταγγελίας στο Τμήμα Εμπορίου της.. Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας. Το προβληματικό, ωστόσο αναψυκτικό με το περίεργο περιεχόμενο, το οποίο παρελήφθη από την υπηρεσία, δεν έμαθε ποτέ πού κατέληξε...

 Αντίθετα, η αρμόδια υπηρεσία τον... καθησύχασε, ενημερώνοντάς τον εγγράφως ότι το δείγμα που απεστάλη για ανάλυση στη Χημική Υπηρεσία Βόλου ήταν κανονικό. Το μόνο κοινό, όμως, που είχε το δείγμα το οποίο τέθηκε κάτω από το επιστημονικό μικροσκόπιο με το προβληματικό προϊόν ήταν η επωνυμία...

Στο χημείο εστάλη δείγμα του αναψυκτικού, που ελήφθη από το ίδιο σούπερ μάρκετ οκτώ ημέρες μετά την καταγγελία του καταναλωτή. Το προϊόν είχε διαφορετικό αριθμό παρτίδας και κατά συνέπεια καμία σχέση με εκείνο που κατανάλωσε.

Το δείγμα βρέθηκε «κανονικό», ήταν η επισήμανση με κεφαλαία και τονισμένα γράμματα στην ενημερωτική επιστολή που έλαβε ο καταναλωτής σχετικά με την έκβαση της καταγγελίας του. Παρέμεινε, ωστόσο, με τα σοβαρά ερωτήματα εάν εξετάστηκε το προϊόν που ο ίδιος προσκόμισε στην υπηρεσία, τι περιείχε τελικά και εάν το ξένο σώμα μέσα στο κουτάκι του αναψυκτικού γνωστής πολυεθνικής εταιρίας εγκυμονούσε τυχόν κινδύνους για τη δημόσια υγεία.

Η καταγγελία έγινε στις 8 Ιουλίου 2011 στο Τμήμα Εμπορίου της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μαγνησίας. Στις 18 Ιουλίου έγινε στη Χημική Υπηρεσία Βόλου η αποστολή δείγματος για εξέταση.

«Σας αποστέλλουμε εις διπλούν το υπ΄αριθ. 58/2011 δείγμα», ενημέρωνε το παραπεμπτικό έγγραφο της υπηρεσίας που παρέλαβε το Χημείο.

Στις 20 Ιουλίου συντάχθηκε η έκθεση των χημικών και στις 11 Αυγούστου ο καταναλωτής ενημερώθηκε από την υπηρεσία ότι η υπόθεσή του έκλεισε χωρίς να συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Η απαντητική επιστολή που έλαβε μετά την καταγγελία του ο πολίτης είχε ως εξής:


«Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού που αφορά σε καταγγελία που υποβάλλατε στην Υπηρεσία μας σχετικά με την ύπαρξη ξένου σώματος μέσα στο προϊόν «....» (ημερομηνία λήξης: 13-06-12 και αριθμό παρτίδας: 14T2016VS), το οποίο αγοράσατε στις 28-6-2011 από το υποκατάστημα σούπερ μάρκετ με την επωνυμία «...» που βρίσκεται στο Βόλο, σας κάνουμε γνωστό ότι στις 15-7-2011 υπάλληλοι της υπηρεσίας μας μετέβησαν στο ανωτέρω αναφερόμενο υποκατάστημα και έλαβαν δείγμα εις διπλούν του προϊόντος «...» με ημερομηνία λήξης 13-06-12 και αριθμό παρτίδας 14Τ1815VS, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο είδος με αριθμό παρτίδας 14T2016VS δεν βρέθηκε στο σημείο πώλησης.
Το δείγμα εστάλη στη Χημική Υπηρεσία Βόλου, εξετάστηκε σε μακροσκοπική και οργανοληπτική εξέταση και κρίθηκε κανονικό, βάση της αριθμ. πρωτ. 30/033/1762/20-07-2011 Έκθεση Εξέτασης Δείγματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...