ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

0 To τραμ επιστρέφει σε Αθήνα και Πειραιά και αλλάζει τον συγκοινωνιακό χάρτη



Την «κατάληψη» των ιστορικών κέντρων της Αθήνας και του Πειραιά σχεδιάζει το τραμ, το οποίο σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του υπουργείου Υποδομών αναμένεται να ξανακινηθεί στις γειτονιές των δύο πόλεων.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της Αττικό Μετρό και της αναδόχου εταιρείας για την επέκταση του τραμ στο κέντρο του Πειραιά. Σύμφωνα με πληροφορίες, η σύμβαση πέρασε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τις επόμενες ημέρες θα παρουσιαστεί στη Βουλή.


Το έργο θα ολοκληρωθεί το 2014 και θα συνδέει του Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με τον Πειραιά, με μονή γραμμή μήκους 5,4 χλμ., που θα κάνει κυκλική πορεία μέσα στην πόλη, μέσω των οδών Σκυλίτση, Λαμπράκη και Βασ. Γεωργίου, και Εθνικής Αντιστάσεως και Σκυλίτση, αντιστοίχως, για την επιστροφή.

Οι μελέτες δείχνουν ότι θα μετακινούνται περί τις 25.000 επιβάτες ανά ημέρα.

Σύμφωνα με το «Βήμα» σχετική μελετητική ωριμότητα παρουσιάζει η δεύτερη φάση της επέκτασης προς το Χατζηκυριάκειο και τη Φρεαττύδα, με έμφαση στην εξυπηρέτηση του ΟΛΠ, και μπορεί να προσελκύσει άλλες 15.000 επιβάτες. Ήδη έχει κατατεθεί προς έγκριση προμελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων στο υπουργείο Περιβάλλοντος
.
Οι επόμενες φάσεις της επέκτασης προς Κερατσίνι, Δραπετσώνα (προβλέπεται υπογειοποίηση) και Πέραμα είναι ανώριμες ακόμη, αφού υπάρχουν μόνο αναγνωριστικές μελέτες.

Σύνδεση του τραμ με την Αργυρούπολη

Παράλληλα έτοιμη προς δημοπράτηση είναι και η επέκταση του τραμ προς την Αργυρούπολη, εγχείρημα ύψους 15 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως «κολλάει» αναιτίως στο υπουργείο Περιβάλλοντος εδώ και 18 μήνες, αφού οι υπηρεσίες του δεν έχουν αποφανθεί ακόμη για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του πρότζεκτ.
Το έργο, που υπόσχεται ως και 7.000 επιβάτες ανά ημέρα και μπορεί άμεσα να εξασφαλίσει χρηματοδότηση από τα ευρωπαϊκά προγράμματα, προβλέπει τη δημιουργία γραμμής μήκους 1,1 χλμ. και δύο στάσεων, με στόχο να ενωθεί το δίκτυο του τραμ με τον ομώνυμο σταθμό του μετρό, διασχίζοντας παράλληλα το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό.

Η επιστροφή του τραμ στην Αθήνα μέσω Πανεπιστημίου

Η αναμενόμενη πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου και η επέκταση του τραμ μέχρι την πλατεία Ομονοίας φαίνεται πως έχει ωθήσει το υπουργείο Υποδομών να εξετάζει την περαιτέρω επέκταση του μέσου προς την οδό Πατησίων και τη δημιουργία διακλαδώσεων προς τον Σταθμό Λαρίσης και τους Αμπελοκήπους, που θα διασχίζουν τη λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Στόχος είναι το τραμ να επεκταθεί, μέσω της πλατείας Ομονοίας, προς την Πατησίων και να φτάσει ως τον σταθμό «Ανω Πατήσια» των ΗΣΑΠ, αναβαθμίζοντας ολόκληρο το ιστορικό κέντρο. Ακόμη μελετάται πιθανή χάραξη και προς τον Σταθμό Λαρίσης αλλά και επέκταση προς τον σταθμό του μετρό «Αμπελόκηποι» μέσω της πλατείας Αιγύπτου

http://www.iefimerida.gr
http://kales-eidhseis.blogspot.gr
http://www.kala-nea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...