Βαθιά μέσα στο μετρό της Νέας Υόρκης υπάρχει ένας ανέγγιχτος σταθμός που έχει ξεχαστεί εδώ και χρόνια και κάποιοι λίγοι γνωρίζουν την ύπαρξή του. Εκπληκτικές διακοσμήσεις με ψηλές αψίδες, έπιπλα από ορείχαλκο και φεγγίτες υπάρχουν σε ολόκληρο το σταθμό, σχεδόν μια μικρή απομίμηση του Κεντρικού Σταθμού ...
Εγκαινιάστηκε το 1904, με την ελπίδα να γίνει το κορυφαίο σημείο του μετρό της Νέας Υόρκης από άποψη αρχιτεκτονικής και ένα μέρος για αναμνηστικές φωτογραφίες. Θα ήταν ο νότιος τερματικός σταθμός της «Κύριας Γραμμής Μανχάταν», αλλά τελικά έκλεισε το 1945. Τα στολίδι του μετρό άρχισαν να σκονίζονται, ξεχασμένα από το ευρύ κοινό, καθώς οι επιβάτες έπρεπε να κατεβαίνουν στη στάση της Γέφυρας του Μπρούκλιν πριν το τρένο συνέχισε μέχρι το τέρμα για να κάνει αναστροφή.
Ο λόγος για το κλείσιμο του ήταν ότι τα νεώτερα βαγόνια έπρεπε να ταιριάζουν με τα θέλω των επιβατών. Αλλά καθώς η διαδρομή έκανε μεγάλη καμπύλη, εμφανίστηκε ένα επικίνδυνο κενό μεταξύ των θυρών των βαγονιών και της πλατφόρμας. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μόνο περίπου 600 άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τον σταθμό, οδήγησε στο κλείσιμο του και να υπάρχει ένα σχέδιο για τη μελλοντική του μετατροπή σε μουσείο, κάτι που δεν έγινε ποτέ.
Το Underbelly Project έχει μετατρέψει τον σταθμό σε ένα είδος γκαλερί. Μια ομάδα καλλιτεχνών του δρόμου έχουν ζωγραφίσει τους τοίχους σε διάφορους άσχημους τομείς.
Πάνω από 100 τοιχογραφίες έχουν συσσωρευτεί με την πάροδο του χρόνου από τους γνωστούς καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης του γκράφιτι PAC και Workhorse, οι οποίοι ανακάλυψαν τους γυμνούς τοίχους και κάλεσαν και άλλους να προσθέσουν την τέχνη τους.
Εγκαινιάστηκε το 1904, με την ελπίδα να γίνει το κορυφαίο σημείο του μετρό της Νέας Υόρκης από άποψη αρχιτεκτονικής και ένα μέρος για αναμνηστικές φωτογραφίες. Θα ήταν ο νότιος τερματικός σταθμός της «Κύριας Γραμμής Μανχάταν», αλλά τελικά έκλεισε το 1945. Τα στολίδι του μετρό άρχισαν να σκονίζονται, ξεχασμένα από το ευρύ κοινό, καθώς οι επιβάτες έπρεπε να κατεβαίνουν στη στάση της Γέφυρας του Μπρούκλιν πριν το τρένο συνέχισε μέχρι το τέρμα για να κάνει αναστροφή.
Ο λόγος για το κλείσιμο του ήταν ότι τα νεώτερα βαγόνια έπρεπε να ταιριάζουν με τα θέλω των επιβατών. Αλλά καθώς η διαδρομή έκανε μεγάλη καμπύλη, εμφανίστηκε ένα επικίνδυνο κενό μεταξύ των θυρών των βαγονιών και της πλατφόρμας. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μόνο περίπου 600 άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τον σταθμό, οδήγησε στο κλείσιμο του και να υπάρχει ένα σχέδιο για τη μελλοντική του μετατροπή σε μουσείο, κάτι που δεν έγινε ποτέ.
Το Underbelly Project έχει μετατρέψει τον σταθμό σε ένα είδος γκαλερί. Μια ομάδα καλλιτεχνών του δρόμου έχουν ζωγραφίσει τους τοίχους σε διάφορους άσχημους τομείς.
Πάνω από 100 τοιχογραφίες έχουν συσσωρευτεί με την πάροδο του χρόνου από τους γνωστούς καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης του γκράφιτι PAC και Workhorse, οι οποίοι ανακάλυψαν τους γυμνούς τοίχους και κάλεσαν και άλλους να προσθέσουν την τέχνη τους.
http://3otiko.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου