ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

0 Όταν ο Στάθης Δρογώσης πάει κόντρα στην μουσική βιομηχανία !!!!!

 Ακολουθεί απόσπασμα απο την σελίδα της δισκογραφικής ANTELMA MUSIC
 
Αγαπητοί φίλοι σας καλωσορίζω στην σελίδα της ANTELMA MUSIC. Μετά από 11 χρόνια στη δισκογραφία αποφάσισα να μην συνεργαστώ με κάποια από τις μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες της Ελλάδας. Εδώ και κάποια χρόνια δεν έχω το ίδιο όραμα με αυτές για την δουλειά μου. Θέλω να έχω την αποκλειστική καλλιτεχνική ευθύνη για τους δίσκους μου. Και θέλω να μπορώ να εφαρμόζω την δική μου πολιτική τιμών από δω και πέρα.
Φυσικά δεν είναι εύκολο να κυκλοφορείς μόνος έστω κι ένα δίσκο. Η οικονομική κρίση υπήρχε στην δισκογραφία πολύ καιρό πριν την κανονική που βιώνει όλη η χώρα σήμερα.
Η δημιουργία μιας δισκογραφικής δουλειάς χρειάζεται ανθρώπινο δυναμικό, μουσικούς, ενορχηστρωτές, ηχολήπτες, γραφίστες.



Αποφάσισα να ρισκάρω και να αναλάβω όλο το κόστος από μόνος μου. Φυσικά αναγκάστηκα να δανειστώ από φίλους αλλά και από πιστωτικά «ιδρύματα» χωρίς όμως να είμαι υποχρεωμένος να τα διαφημίσω.


Κι όμως παρά το κόστος νιώθω ότι αξίζει τον κόπο αυτή η προσπάθεια. Πιστεύω και εύχομαι ότι σιγά σιγά θα δημιουργηθεί ένα κίνημα καλλιτεχνών οι οποίοι θα διεκδικήσουν την αυτονομία τους από τις εταιρείες και τους σπόνσορες.


Πήρα τέλος την απόφαση να διαθέσω τον δίσκο μου ακόμα και δωρεάν  από τη σελίδα της ανεξάρτητης προσωπικής εταιρείας μου. Εσείς μπορείτε να τον κατεβάσετε ελεύθερα. Αν σας αρέσει ο δίσκος σκεφτείτε την πιθανότητα να κάνετε μια μικρή «δωρεά».Με αυτόν τον τρόπο θα πληρωθούν οι άνθρωποι που δούλεψαν γι' αυτόν και θα μπορέσω να επανακυκλοφορήσω δίσκους. Σας δίνουμε την δυνατότητα να βάλετε όποιο ποσό θέλετε από 2 μέχρι και 10 ευρώ. Και θα πάρετε απόδειξη για το ποσό. Δε θέλουμε μαύρα χρήματα. Επίσης αν θέλετε τον δίσκο στην κανονική του μορφή(cd) μπορείτε να τον παραγγείλετε και να σας τον στείλουμε μέσω ταχυδρομείου. Φυσικά θα κυκλοφορήσει και σε δισκοπωλεία σε όλη τη χώρα με τιμή 10 ευρώ.


Η ANTELMA MUSIC είναι μια ατομική επιχείρηση απολύτως νόμιμη. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την στήριξη. Σκοπός μας στο μέλλον είναι να συνεργαστούμε με νέους καλλιτέχνες και η ιστοσελίδα μας να προβάλλει τη δουλειά τους και να διαθέτει δωρεάν τα τραγούδια τους όπως ακριβώς κάνουμε με τον δίσκο «Όμορφη Ζωή». Όσοι ενδιαφέρονται ας μας στείλουν demo στο info@antelmamusic.com. Λίγα λόγια για το όνομα της εταιρείας μας. Η Αντέλμα έιναι μια «αόρατη» πόλη από το βιβλίο «Αόρατες πόλεις» του Ίταλο Καλβίνο. Αντέλμα είναι και το όνομα της ραδιοφωνικής μου εκπομπής στο mindradio.gr κάθε Τρίτη 24:00-2:00. Σε αυτήν την εκπομπή και στον κόσμο που την ακούει, τους αντελμίτες, χρωστάω την ιδέα για την δωρεάν διάθεση της μουσικής μου.

Και λίγα λόγια για τον δίσκο. Λέγεται ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ. Έχει δέκα καινούρια τραγούδια σε μουσική και στίχους δικούς μου. Την μουσική παραγωγή και ενορχήστρωση υπογράφουν οι Δραμαμίνη -Γιάννης & Χάρης Μιχαηλίδης.


Τον αγαπώ αυτόν τον δίσκο. Προσπαθώ να μιλήσω με ειλικρίνεια για τις αγωνίες μου, τους φόβους μου, τις χαρές μου και τις λύπες μου. Πάντα οι δίσκοι μου ήταν βιωματικοί και προσωπικοί. Αυτός είναι ο πιο προσωπικός από όλους. Μακάρι τα καινούρια αυτά τραγούδια να μας φέρουν πιο κοντά. Στη δουλειά αυτή δεν βρίσκομαι για τα χρήματα αλλά για την επικοινωνία μαζί σας. Όλα αυτά τα χρόνια νιώθω πολύ τυχερός που γνώρισα ανθρώπους  με τους οποίους έχουμε τις ίδιες αγωνίες αλλά και τις ίδιες ευαισθησίες. Και η βοήθειά σας ήταν καταλυτική. Ζω και αναπνέω για τις συναυλίες που σας συναντώ.


Εύχομαι η ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ να σας χαρίσει όμορφες στιγμές. Να σας κάνει να γελάσετε , να νοσταλγήσετε να αγαπήσετε. Εμείς πάντως όταν τον ηχογραφούσαμε νιώθαμε σαν μικρά παιδιά ενθουσιασμένα.


Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω δημοσίως κάποιους ανθρώπους που χωρίς αυτούς  δε θα γινόταν αυτό το βήμα. Ευχαριστώ λοιπόν τους Δραμαμίνη- Γιάννη & Χάρη Μιχαηλίδη, την Ελευθερία Τσικογιαννοπούλου και όλους στην Big Bang Strategic Internet Solutions, τον Μανώλη Φάμελλο , τον Γιάννη Μητρούδη, την Θωμαϊδα Πλατυπόδη, τον Δημήτρη Λαμπρινό, τον Μάρκο Γόγουλο, τους Αντελμίτες, τη Ροζούλα μου, τους γονείς μου και τον αδελφό μου.


Η ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΠΡΑΜΑΤΕΥΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΝΔΡΕΑ  ΚΥΡΙΟΥ

«ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΑΥΤΟ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΓΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ.ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!!!! ΖΩΗ!!!!!!»


Στάθης Δρογώσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...