ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

0 “Βομβαρδισμός” από ανέκδοτα! Αντέχεις;

“Βομβαρδισμός” από ανέκδοτα! Αντέχεις;

Μέσα στη “μαυρίλα” των ειδήσεων, πάρτε έναν “βομβαρδισμό” από δεκάδες ωραία ανέκδοτα. Έτσι, για να σας φτιάξει η διάθεση…

Όλα χαλάνε…Άνθρωποι , κοινωνία , σχέσεις , φραπεδιέρα.
Ειδικά με την φραπεδιέρα ξενέρωσα πολύ , δεν το περίμενα…

- Ρε συ, κοίτα αυτή εκεί, τι ηλίθια φάτσα που έχει!
- Αυτή είναι η κοπέλα μου!
-΄Οχι..!!Αυτή που είναι δεξιά της λέω.
- Είναι η αδελφή μου!
-΄Οχι, όχι αυτή… Η άλλη, παραδίπλα.
- Εκείνη παραδίπλα είναι η μάνα μου!!!
- Εντάξει ρε φίλε! Σκότωσέ με….!!

Παίρνει ο Τοτός τηλέφωνο την αστυνομία.- Ελάτε γρήγορα!
Ο πατέρας μου εδώ και μια ώρα πλακώνεται με τον γείτονα.- Καλά, και γιατί
δεν μας τηλεφώνησες νωρίτερα;- Νωρίτερα νικούσε!

-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ.
-πρεπει να πας.
-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΟΥ ΛΕΩ.
-σηκω καλε θα αργησεις.
-ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.
-πρεπει να πας…εισαι ο Διευθυντης!!!


Μια ξανθια κατενθουσιασμενη που πηρε το διπλωμα τρεχει ολη μερα πανω κατω με
το αμαξι ωσπου τελειωνει η βενζινη.. φτανοντας στο βενζιναδικο λεει στον
βενζινα με ολο ναζι και τσαχπινια:
- Θελωωω να μου το γεμισετεεε τωραα
- Super?
- Ουααουυυυ….!!!

-Δεν μπορει να ημουν τοσο μεθυσμενος χτες..
-Ρε μαλακα..! πεταγες το χαμστερακι μου στον τοιχο και φωναζες πικατσου
διαλεγω εσενα!!

-Με απατας!
-Εγω;!;! Μα τι παθατε σήμερα!!!! Είσαι η τρίτη που μου το λέει!!!!


Κατά τη διάρκεια της πτήσης από Αθήνα προς Λονδίνο ο πιλότος καλωσορίζει
τους επιβάτες :
- Αγαπητοί επιβάτες σας μιλάει ο πιλότος.Βρίσκεστε στη πτήση 220 για
λονδίνο.Ο καιρός είναι θαυμάσιος και…Προσεχε προσεχε! Θα πεσει!!! Ω Θεέ
μου! (Σιωπή).
Μετά από πέντε λεπτά ακούγεται και πάλι ο πιλότος να ανακοινώνει :
- Συγγνώμη για πριν που σας τρόμαξα αλλά μια απρόσεκτη αεροσυνοδός έριξε τον
καφέ πάνω μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε το παντελόνι μου από
μπροστά.
Και τότε ακούγεται ένας επιβάτης να λέει :
- Που να δεις πως έγινε το δικό μου από πίσω..


-Μα δεν έχω πονοκέφαλο!
-Ωραία,σε έπιασα γδύσου τώρα.

-Συγνώμη αφεντικό αλλά έχεις 3 μήνες να με πληρώσεις…
-Δεκτή η συγνώμη σου.


- Πως πέθανε η τελευταία πόντια αρκούδα?
- Αντί να πέσει σε χειμέρια νάρκη έπεσε σε Γερμανική.

Έξω χιονίζει και η γυναίκα μου κοιτά λυπημένα από το τζάμι.
Φοβάμαι πως πρέπει να την αφήσω να μπει μέσα.

http://www.itabloid.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...