ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΙΑΣ
Πηγή: www.capital.gr

Είμαι αυτός που του ζητούν να πληρώνει ΟΑΕΕ σε κατηγορίες επαγγελμάτων και ποσά ανεξάρτητα του κύκλου εργασιών μου ή των ετήσιων καθαρών κερδών μου . Αν δεν μπορώ να πληρώσω τις εισφορές κάθε δίμηνο τότε αυτές τοκίζονται με 1% το μήνα στο διηνεκές . Αν περάσει καιρός και δεν έχω πληρώσει και θέλω να εξοφλήσω τότε οι εισφορές υπολογίζονται με τα νέα τιμολόγια (τα τελευταία 2 έτη έχουν αυξηθεί από 10-30% και πληρώνουμε πλέον και εισφορά για τους άνεργους).
 
Είμαι αυτός που του ζητούν να πληρώνει ετήσια εισφορά στο Επιμελητήριο χωρίς να μου προσφέρει καμία μα καμία υπηρεσία . Είμαι αυτός που αν θέλω να πάρω υπάλληλο θα πληρώνω κάθε μήνα από 45,06% -68% εισφορές στο σύνολο (ασφαλισμένου και εργοδότη ) χωρίς ποτέ ο εργαζόμενός μου να έχει πιθανότητα να λάβει μια στοιχειωδώς ευπρεπή σύνταξη ή μια αξιοπρεπή ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αν κάποιο μήνα δεν καταφέρω να πληρώσω τις εισφορές τότε επιβαρύνομαι με προσαύξηση 1% μηνιαίως και έως να φτάσει ποσοστό 120% (τότε σταματάει η προσαύξηση ).
 
Είμαι αυτός που όσο και τυπικός να θέλω να είμαι με τα απαιτούμενα εκ του Κ.Β.Σ βιβλία και στοιχεία είναι αδύνατον να είμαι . Εδώ δεν προλαβαίνει να ενημερώνεται ο λογιστής μου για τις αλλαγές ,εγώ τι να κάνω? Τρέμω μη μου ζητήσει έλεγχο η ΔΟΥ , έχω εμπιστοσύνη στο λογιστή μου , προσπαθώ να τηρώ τις διατάξεις του νόμου αλλά ποιός ξέρει σε ποιόν ελεγκτή θα πέσω και τι θα ζητήσει? Τακτικά είμαι υποχρεωμένος να τρυπάω (θεωρώ) τα βιβλία μου και τα στοιχεία μου στη ΔΟΥ χωρίς να ξέρω το λόγο. Είμαι αυτός που πληρώνω ΦΠΑ 23% ή όσο μου πούν ή πιο σωστά το παρακρατώ και το αποδίδω κάθε μήνα ή τρίμηνο . Εκδίδω όλα τα απαιτούμενα στοιχεία από το νόμο αν και πολλές φορές οι διατάξεις του νόμου είναι πολύ πολύπλοκες ακόμα και για τη σωστή απεικόνιση οποιασδήποτε συναλλαγής   στα βιβλία μου . Κάθε χρόνο κάνω τη δήλωση Φορολογίας εισοδήματος αλλά ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί η ΔΟΥ δεν δέχεται τα πραγματικά μου αποτελέσματα (κερδοζημίες ) για τη φορολόγησή μου αλλά προκειμένου να κλείσω φορολογικά την εκάστοτε διαχειρηστική χρήση πρέπει να υπολογίζονται τα καθαρά μου κέρδη εξωλογιστικά με κάποιους συντελεστές που άλλοι έχουν επιλέξει χωρίς ποτέ να εξηγήσουν σε ποιές οικονομετρικές μελέτες βασίστηκαν . Παράλληλα από πέρυσι πάλι χωρίς να με ρωτήσουν μου έβαλαν πάλι νέο φόρο (φόρο επιτηδεύματος το ονόμασαν αυτή τη φορά ) επειδή επιχειρώ . Ετσι αντί να κοιτάξουν να ελαφρύνουν τη συνολική ετήσια φορολογία μου, μου ζητούν χρήματα ακριβώς επειδή προσφέρω γιατί αν κάνω διακοπή εργασιών και πάω να εργαστώ ως μισθωτός δεν θα πληρώνω πλέον χαράτσια.

 Και τέλος θέλω να γνωρίζω που πάνε όλα αυτά τα ποσά που πληρώνω κάθε χρόνο ? Παρόλες τις δυσβάσταχτες ασφαλιστικές εισφορές όταν φτάσω υποχρεωτικά 65 ετών δεν γνωρίζω αν θα πάρω σύνταξη ή αν θα πάρω μου λέν από τώρα πως θα είναι πολύ χαμηλή. Γύρω μου βλέπω και ακούω για τη καθημερινή κατασπατάληση των χρημάτων από τους φόρους μου . Δρόμος της προκοπής δεν υπάρχει ούτε κάν πεζοδρόμιο μέσα στη πόλη που ζώ. Τα σχολιά των παιδιών μου κτιριακά είναι σε άθλια κατάσταση αφήστε για τους δασκάλους τους !! Πληρώνω ένα σωρό χρήματα κάθε μήνα στα φροντιστήρια των παιδιών μου αλλά γνωρίζω πως όταν έρθει η ώρα θα είναι καλύτερα να τα στείλω στο εξωτερικό για σπουδές . Άσε που φοβάμαι μη μπλέξουν και πουθενά όταν θα επιτύχουν να εισαχθούν στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο.
 
Για τις περισσότερες από τις δουλειές μου πρέπει να τρέχω μόνος μου γιατί είναι δύσκολο στην εποχή που ζούμε να εμπιστευτώ κάποιον. Άσε που τις περισσότερες φορές όποιον στέλνω του ζητούν εξουσιοδότηση για το τίποτα και αφού δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου μέσω των περιβόητων μηχανογραφικών συστημάτων των υπηρεσιών πηγαίνω εγώ ο ίδιος για να γίνει η δουλειά . Σε όποια υπηρεσία πηγαίνω πρέπει να έχω Ιόβια υπομονή ή κάποιο γνωστό για να εξυπηρετηθώ στην ώρα μου αλλά κανείς δεν έχει βρεθεί να βρεί μία λύση στο ότι είμαι υποχρεωμένος να πηγαίνω από υπηρεσία σε υπηρεσία, για να μαζεύω κάθε λογής βεβαιώσεις αν θέλω κάθε μου επιχειρηματική ενέργεια να είναι νομότυπη.
 
Παρόλα αυτά εγώ εξακολουθώ και πιστεύω στις επιχειρηματικές μου δυνάμεις και ακόμη και τώρα λόγω της κρίσης ούτε ανέβασα τις τιμές των αγαθών που παράγω ή εμπορεύομαι ούτε τις τιμές των υπηρεσιών που προσφέρω , ούτε απέλυσα εργαζόμενους από την επιχείρησή μου . Ίσα ίσα προσέλαβα και 2 νέους με επιδοτούμενο πρόγραμμα αλλά παρόλο που πληρώνω κανονικά τις εισφορές τους η πολιτεία δεν έχει ακόμη να μου δώσει τα ποσά της αναλογούσης επιδότησης.
Τα τελευταία χρόνια προσπάθησα δύο φορές να ενταχθώ στα πολυδιαφημισμένα προγράμματα του Ε.Σ.Π.Α προκειμένου να εξεύρω κεφάλαια για να ανανεώσω τον εξοπλισμό της επιχείρησής μου και να τη κάνω ανταγωνιστικότερη . Μάταια όμως . Τη πρώτη φορά δεν έπιασα λέει την απαιτούμενη βαθμολογία ( μάλλον δεν είχα πολιτικό μέσον αλλά αυτό δεν χρειάστηκε να μου το πούν ,το κατάλαβα μόλις είδα κάποιους φίλους μου πως εντάχθηκαν με τυπικές βαθμολογίες επειδή είχαν κάποιους φίλους άνωθεν). Τη δεύτερη φορά πλήρωσα και οικονομολόγο και μου έκανε τη μελέτη 1.000 ευρώ και ενώ συγκέντρωσα την απαιτούμενη βαθμολογία παρόλα αυτά κόπηκαν οι πιστώσεις στο ένα τρίτο (1/3) και έτσι πάλι δεν πήρα κάποια κεφάλαια για να μεγαλώσω την επιχείρησή μου.
 
Έκανα μια σκέψη να απευθυνθώ στη Τράπεζα αλλά ευτυχώς ο πατέρας μου που είναι παλιά καραβάνα με
συμβούλεψε να μη δανειστώ χρήματα αλλά να κινηθώ με τις δικές μου δυνάμεις όπως κάνω χρόνια τώρα .
Τελικά είχε δίκιο μιάς και με τη πτώση του τζίρου της επιχείρησής μου θα ου ήταν πολύ δύσκολο τώρα
να πληρώνω έστω και τη δόση ενός μικρού δανείου.   
  
Είμαι Έλληνας επιτηδευματίας και αντί όλοι να είναι αρωγοί στη προσπάθειά μου και στα επιχειρηματικά ρίσκα που παίρνω καθημερινά το μόνο που κοιτούν όλοι είναι τη τσέπη μου και πως θα μου πάρουν περισσότερα χωρίς να τους ενδιαφέρει αν θα καταφέρω να επιβιώσω επιχειρηματικά ή όχι και να συνεχίσω να παράγω , να πληρώνω φόρους και να δίνω δουλειά σε ανθρώπους που δεν έχουν εργασία.

Είμαι Έλληνας επιτηδευματίας και δεν θα τους περάσει. Ούτε θα σταματήσω αλλά  ούτε και θα παραδώσω την επιχείρησή μου επειδή έτσι απλά μου το ζητούν (με όλα τα νέα χαράτσια) ή επειδή με λοιδορούν καθημερινά στα κανάλια και στη κοινωνία ( επιχειρηματίας = απατεώνας για το μέσο Έλληνα .

Και τόσα χρόνια κανείς δεν με βοήθησε και στήριξε , παρά μόνο οι πελάτες μου που γνωρίζουν τη ποιότητα και τη καλή τιμή των αγαθών που παράγω ή εμπορεύομαι αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρω .Έτσι με προτιμούν και αυτή τους η προτίμηση ειδικά στις δύσκολες ώρες που περνάμε όλοι είναι που μου δίνει μεγαλύτερο κουράγιο να συνεχίσω παρόλες τις τρικλοποδιές που η πολιτεία μου βάζει καθημερινά .

Είμαι Έλληνας επιτηδευματίας , το ίδιο ήταν και ο παππούλης μου και ο πατέρας μου και είμαι υπερήφανος για αυτό !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ΓΑ