ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

0 Ποια ελληνικά προϊόντα-ποιοι κλάδοι θα φέρουν την ανάπτυξη


Ποια ελληνικά προϊόντα-ποιοι κλάδοι θα φέρουν την ανάπτυξη

Έρευνα του της Stanton Chase International που έγινε σε 450 στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων για λογαριασμό του Πανελλήνιου Συνδέσμου αναδεικνύει ως δυναμικά προϊόντα:

Φρούτα / Λαχανικά (62,7% των απαντήσεων)

Ιχθυοκαλλιέργεια (50,8%)

Γαλακτοκομικά (37,3%)

Φαρμακευτικά (28,8%)

Πετρέλαιο (25,4%)


Αλουμίνιο (20,3%)

Οι κλάδοι όπου αναμένονται εξελίξεις είναι οι ακόλουθοι (έως 3 απαντήσεις):

Αγροτικά προϊόντα (78% των απαντήσεων)

Ενέργεια (49,2%)

Ελληνική γαστρονομία (42,4%)

Υπηρεσίες (31,4%)

Βιομηχανία (25,4%)

Καταναλωτικά προϊόντα (22,9%)

Ως κυριότερες γεωγραφικές περιοχές, τα στελέχη των εταιρειών που συμμετείχαν στο δείγμα ανέδειξαν σε σειρά προτεραιότητας ως προτεραιότητες τις εξής γεωγραφικές περιοχές (ερώτηση πολλαπλών απαντήσεων):

Ανατολική Ευρώπη (79,7%)

Δυτική Ευρώπη (72%)

Ασία (50,8%)

Αφρική (44,1%)

Αμερική (42,4%)

Αυστραλία (31,4%)

Ρωσία (28%)

Σχετικά με «τα δυνατά σημεία» αλλά και «τις ευκαιρίες» που παρουσιάζονται για τα ελληνικά εξαγώγιμα προϊόντα, αναφέρθηκαν κατά σειρά σημαντικότητας η Ποιότητα (50,8%), η Πρόσβαση στις αναδυόμενες αγορές (43,2%), η Τάση στην Μεσογειακή διατροφή (37,3%), ο Τουρισμός (36,4%), το εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό (32,2%), η

Παραμετροποίηση των Προϊόντων ανά αγορά (26,3%). Στην τελευταία θέση βαθμολογήθηκε η υποστήριξη από το Κράτος και το τραπεζικό σύστημα (25,4%).

Γενικά, αποτέλεσε κοινό τόπο η ανάγκη για περαιτέρω διευκόλυνση των εξωστρεφών επιχειρήσεων, με τη Γραφειοκρατία να αναδεικνύεται ως το υπ’αριθμόν 1 εμπόδιο στην ανάπτυξη. Άλλα εμπόδια που αναφέρθηκαν είχαν να κάνουν με την έλλειψη εξειδικευμένου marketing για τις εξαγωγές, μη επαρκή κουλτούρα και εμπειρία εξαγωγών, πιέσεις από ανταγωνιστικά κράτη, θέματα κόστους καθώς και παραγωγικής επάρκειας.

Παράλληλα, με τις προοπτικές των εξαγωγικών επιχειρήσεων και των ελληνικών εξαγωγών, προκύπτουν και σημαντικές ευκαιρίες εργασίας σε εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας. Οι ικανότητες στην Εξυπηρέτηση Πελατών, τη διοίκηση Πωλήσεων, το Marketing και το Key Account Management, αναφέρονται ως τα κύρια συστατικά επιτυχίας ενός στελέχους στις Εξαγωγές.
Αναφορικά με τα υπο-τμήματα που παρουσιάζουν ευκαιρίες εργασίας εντός της λειτουργίας των Εξαγωγών, το 55,1% των ερωτηθέντων θεωρεί πως υπάρχουν ευκαιρίες στα τμήματα Area Exports. Επίσης ευκαιρίες καταγράφονται στα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών (39,8%), στα τμήματα Logistics (39%) και στο Sales Operations (34.7%).

Πρέπει να τονιστεί πως οι κλάδοι όπου διαφαίνονται ευκαιρίες εργασίας είναι:
1. Ενέργεια (58%),

2. Καταναλωτικά Προϊόντα (55,1%),

3. Φαρμακευτικά (39,8%),

4. Λιανική (28%),

5. Logistics & Transportation (26.3%)

http://www.newsbomb.gr/prionokordela/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...