ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

0 Το εξυπνότερο άλογο στον κόσμο!

perierga.gr - Το εξυπνότερο άλογο στον κόσμο!Η Karen Murdock αγόρασε τον Lucas πριν από 10 περίπου χρόνια, μετά την απόσυρσή του από την ενεργό δράση ως άλογο κούρσας, ο οποίος, μάλιστα, είχε αρκετά προβλήματα υγείας, κυρίως με τα πόδια του. «Πάντα μου άρεσε η ιππασία και ήθελα να έχω ένα δικό μου άλογο», λέει η Karen και συμπληρώνει: «Από την αρχή φάνηκε η εξυπνάδα του, καθώς αντί να πηδάει τα εμπόδια περνούσε από δίπλα τους!».


Η νέα του ιδιοκτήτρια γρήγορα συνειδητοποίησε ότι το άλογο έδειχνε μεγάλο ενδιαφέρον να μαθαίνει συνεχώς νέα πράγματα και υπάκουε αμέσως στις εντολές της. Κάτι της έλεγε μέσα της ότι ο Lucas ήταν ξεχωριστός. «Με επιμονή, υπομονή και πολλή αγάπη τον διδαξα να κάνει διάφορα πράγματα χωρίς καμία δυσκολία. Να κάθεται στα πίσω πόδια, να πιάνει πράγματα και να μου τα δίνει, να σηκώνει τα μπροστινά του πόδια, να ξαπλώνει μαζί μου στο έδαφος… Κάποια στιγμή σκέφτηκα να προσπαθήσω κάτι ακόμη. Λίγο δύσκολο βέβαια, αλλά δεν είχα να χάσω κάτι… Χρησιμοποιώντας μια μέθοδο συνεχούς επανάληψης άρχισα να τον διδάσκω πώς να ξεχωρίζει σχήματα, γράμματα και αριθμούς!», συμπληρώνει.

perierga.gr - Το εξυπνότερο άλογο στον κόσμο!
Ο Lucas έγινε πολύ σύντομα… εξπέρ σε όλα: Αναγνώριζε με τη μία διάφορα σχήματα, ενώ έβρισκε τους αριθμούς που του έλεγε η Karen αμέσως. Έτσι κατάφερε να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες και να γίνει το «εξυπνότερο άλογο» στον κόσμο πετυχαίνοντας 19… σωστές απαντήσεις στη σειρά, χωρίς να δυσκολευτεί καθόλου. «Εγώ, ο σύζυγός μου και η κόρη μου έχουμε μια ιδιαίτερη σχέση με τον Lucas. Αυτό, νομίζω, τα λέει όλα και πιστεύω ότι αυτός είναι και ο λόγος που το άλογο αυτό έχει διακριθεί ήδη τόσο πολύ!», συμπληρώνει η ιδιοκτήτρια.

perierga.gr - Το εξυπνότερο άλογο στον κόσμο!

http://perierga.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...