ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

0 Σκέφτηκα να σταματήσω το τραγούδι

«Φοβήθηκα ότι θα χάσω τον Γιάννη. Σκέφτηκα να σταματήσω το τραγούδι...» Με διάθεση αυτοκριτικής και ειλικρίνεια, ο Γιάννης Κότσιρας αποκάλυψε ότι πέρασε από το μυαλό του η ιδέα να σταματήσει να υπηρετεί αυτό που αγαπά περισσότερο, το τραγούδι, με το φόβο ότι η επιτυχία θα τον αλλοτρίωνε ως χαρακτήρα.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής σκέφτηκε να σταματήσει το τραγούδι, σε μια περίοδο που η καριέρα του ήταν μόνο ανοδική. Τους λόγους τους εξήγησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο entertv:

«Το 1997 αντιμετώπισα αυτή τη βίαιη αλλαγή στη ζωή μου που έφερε η επιτυχία του δίσκου “Μόνο ένα φιλί”. Δεν ψωνίστηκα ή τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει να το λέμε. Απλώς φοβήθηκα πάρα πολύ και κλείστηκα τρομερά στον εαυτό μου».

Ο Γιάννης σημείωσε μάλιστα ότι εκείνη ακριβώς την περίοδο σταμάτησε να τραγουδά για ένα διάστημα, μέχρι να συνέλθει. «Σταμάτησα για ένα διάστημα. Ομως μετά την υποστήριξη από τους ανθρώπους μου, απλώς αποφάσισα πως θα παραμείνω, βάζοντας τους δικούς μου όρους πλέον και διώχνοντας από γύρω μου όλους αυτούς που περίμεναν να ζήσουν εις βάρος μου».


Στην ίδια συνέντευξη, ο Γιάννης Κότσιρας, γνωστός για την αλήθεια που βγάζει στις απόψεις του, θεωρεί ως ακραίο παράδειγμα αλλοίωσης της προσωπικότητας τους Ελληνες πολιτικούς.
«Για να είμαι ειλικρινής, όταν βλέπω υπουργούς να μιλάνε, η λέξη “ψώνισμα” ή η έκφραση “καβαλάω το καλάμι” αποκτά νέα διάσταση». Ο τραγουδιστής για μία ακόμη φορά επίσης επιβεβαίωσε το ταλέντο του στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές καθώς θα μπορούσε να δουλεύει ως τεχνικός Η/Υ για να ζει.

«Ισχύει ως προς την ικανότητα. Τώρα -για να είμαι ειλικρινής- δεν ξέρω αν κάποιος θα εμπιστευόταν σε έναν τραγουδιστή τον υπολογιστή του και από την άλλη δεν ξέρω πόσοι πλέον άνθρωποι θα έχουν σε λίγο καιρό να αγοράσουν υπολογιστή».

Πηγή
http://www.tampouloukia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...