ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

0 «Είμαστε βολεψάκηδες, πρέπει να ξεσηκωθούμε!»

Ο Κώστας Βουτσάς μιλάει για τη θεατρική παράσταση της Δήμητρας Παπαδοπούλου «Ο παππούς έχει πίεση», την οικονομική κρίση, τους πολιτικούς και τις ανθρώπινες σχέσεις. Αν με ρώταγαν ποιος μπορεί να είναι ο πρωταγωνιστής ενός έργου με....

τίτλο "Ο παππούς έχει πίεση", ο τελευταίος που θα σκεφτόμουν θα ήσασταν εσείς... Γιατί νιώθετε ότι δεν είμαι μεγάλος στην ηλικία . Είμαι βέβαια 80 χρονών αλλά δεν νιώθω καθόλου τα χρόνια μου. Ούτε καν το πιστεύω ότι είμαι 80, γιατί η ζωή μου είναι ευχάριστη, δεν κάνω παρέα με συνομήλικους μου, γιατί αν ήταν έτσι θα κάναμε το "Χ factor" της πίεσης! Δεν μπορώ να ακούω "τι κάνει ο Γιάννης;", "πέθανε ο Γιάννης" κ.ο.κ. Επιλέγω να κάνω παρέα με νέους ανθρώπους γιατί τους "κλέβω" κύτταρα. Ο τρόπος που ζω δεν είναι της ηλικίας μου και μάλιστα αυτή την τακτική την ακολουθώ χρόνια, γι' αυτό και δεν πιστεύετε ότι μπορεί να κάνω έναν παππού.

Παίζετε με ευχαρίστηση τον ρόλο του παππού;

Με ευτυχία! Είμαι πανευτυχής με αυτόν τον θίασο. Όλα τα παιδιά είναι εξαιρετικά. Νιώθω ότι ξανανιώνω, ότι κάνω καινούργια καριέρα. Εδώ στο θέατρο, τους έχω απαγορεύσει να με λένε κύριε Κώστα, κύριε Βουτσά. Το "κύριε" δημιουργεί απόσταση. Εμπνέω τον σεβασμό στους ανθρώπους με αγαπάνε για την καριέρα μου, είμαι 63 χρόνια στο θέατρο, αλλά δεν θέλω να με λένε "κύριε". Θέλω να είμαι σαν τα παιδιά δηλαδή, θέλω να με λένε Κώστα.

http://www.trelokouneli.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...