ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

0 Ανοίγουν οι πύλες από τα έγκατα της γης;

Από τον Stranger

Αν αυτά σας φαίνονται νορμάλ τότε και εγώ έχω κάθε δικαίωμα να είμαι γραφικός!! Δεν μπορώ να δώσω ακόμα καμία εξήγηση στο φαινόμενο άλλα από την άλλη δεν μπορώ να καταπιώ αυτά που λένε και οι επιστήμονες, πχ λόγο ύγρανσης από βροχη, από τα υπόγεια τούνελ νερού, από τις αποχετεύσεις, από οξύτητα του χώματος και ένα σωρό άλλες παπαριές!

Αν αυτά σας φαίνονται νορμάλ τότε και εγώ έχω κάθε δικαίωμα να είμαι γραφικός !!Δεν μπορώ να δώσω ακόμα καμία εξήγηση στο φαινόμενο άλλα από την άλλη δεν μπορώ να καταπιώ αυτά που λένε και οι επιστήμονες ,πχ λόγο ύγρανσις από βροχη,από τα υπόγεια τούνελ νερού,από τις αποχετευσης ,από οξύτητα του χώματος και ένα σωρό παπαριες!

Είμαι σε έρευνα για το θέμα αλλά είμαι και σε εποχή που το πεδίο παραμένει κλειστό, μιας και θα πρέπει λογικά να είμαι τώρα κάπου μεταξύ 21-23 Μαρτίου!! ... Σε πειράζω.... Ίσως! Κοίτα λοιπόν ένα θέμα που δεν έχει πολύ-έρθει στην Ελλάδα και συμβαίνει αυτή την στιγμή στον κόσμο μας!!
Stranger














Το είδαμε εδώ

http://www.to-parakseno.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...