ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

0 "Έλληνες ζείτε στην ωραιότερη χώρα του κόσμου!"

Ο Orlando Bloom, ένας από τους διασημότερους ηθοποιούς του Hollywood και σύζυγος της καλλονής Miranda Kerr είναι φανατικός λάτρης της χώρας μας! Σε συνέντευξη του στον Γιώργο Σατσίδη η οποία δημοσιεύεται σήμερα στο «Πρώτο Θέμα», ο γοητευτικός ηθοποιός στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας στην πολύπαθη Ελλάδα: «Σίγουρα στην Ελλάδα συμβαίνουν πολύ άσχημα πράγματα, όμως, ο,τι κακό κι αν γίνεται, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάτε ότι ζείτε στην ωραιότερη χώρα του κόσμου! Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για να σας δίνει φως!»

Έχει έρθει όμως ποτέ στην χώρα μας; «Ναι βέβαια έχω έρθει πριν από μερικά καλοκαίρια. Με καπέλο και μαγιό, πολύ λίγοι άνθρωποι με κατάλαβαν. Λατρεύω την Ελλάδα. Είναι από τους ωραιότερους προορισμούς που έχω επισκεφτεί ποτε. Απίθανο μέρος, ωραία κουζίνα, όσο για τις ελληνικές παραλίες, δεν έχω λόγια. Εμείς οι Άγγλοι έχουμε εμμονή με τις διακοπές στην Ελλάδα. Τα πράγματα στη χώρα σας όμως είναι πολύ άσχημα… Ξέρετε στις ειδήσεις η Ελλάδα είναι πρώτο θέμα!»

Ο Οrlando Bloom έχει αποκτήσει εδώ και μερικούς μήνες ένα αγοράκι- τον Flynn- με την καλλονή της Victoria’s Secret, Μiranda Kerr. Πώς είναι όμως ως μπαμπάς;

«Είμαι ο ίδιος, αλλά είμαι μπαμπάς! Στεναχωριέμαι φυσικά όταν πρέπει να φύγω για γυρίσματα σε κάποιο μακρινό μέρος. Δεν μπορώ λεπτό να μείνω μακριά από τη Miranda και το μωρό. Δεν μπορούσα ποτέ πριν να φανταστώ ότι θα είχα τέτοια εξάρτηση από έναν άνθρωπο. Στην οθόνη του κινητού έχω τη φωτογραφία του μικρού και τη φιλάω στα διαλείμματα των γυρισμάτων. Είμαι ένας χαζομπαμπάς. Επίσης παίρνω πολλά δώρα στο μωρό».

Τόσο εκείνος όσο και η σύζυγος του είναι δημόσια πρόσωπα. Επηρεάζει αυτό την προσωπική τους ζωή;

«Η ζωή μας είναι περίπλοκη και δύσκολη κάποιες φορές. Οι παπαράτσι ξεφυτρώνουν από παντού. Όταν είμαι με τη Miranda δεν με πειράζει, αλλά με το παιδί είναι διαφορετικά τα πράγματα… Ως μητέρα τρομάζει, ως πατέρας νιώθω εξοργισμένος με το φακό να εστιάζει στο πρόσωπο του μωρού. Αντιλαμβανόμαστε βέβαια ότι αυτό είναι αντίτιμο της φήμης και των χρημάτων».

Όσο για το ποιο είναι το μεγαλύτερο πάθος και η μεγαλύτερη υπερβολή του;

«Οι μοτοσικλέτες είναι το Νο1 πάθος μου. Σε όποια χώρα κι αν είμαι, καβαλάω μηχανή και εξαφανίζομαι. Μου αρέσει η ταχύτητα τρελά, ο αέρας καθαρίζει το μυαλό μου, με κάνει πιο αισιόδοξο, να σκέφτομαι καθαρά».



Read more: http://www.trelokouneli.gr/2011/10/blog-post_4372.html#ixzz1awcZh9hq

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...