ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

0 Θα σας πίστευα κύριε Βενιζέλο, αλλά δεν μου το επιτρέπει ο Αριστοτέλης

Όταν κάποιος στην αρχαία Ελλάδα ρώτησε τον Αριστοτέλη: Μα γιατί κάποιος λέει τόσα ψέματα και τι μπορεί ενδεχομένως να κερδίσει από αυτά; Ο Αριστοτέλης έδωσε την εξής απάντηση: Το μόνο που μπορεί να κερδίσει κάποιος που λέει συνεχώς ψέματα είναι, ότι αν καμιά φορά λέει αλήθεια, δεν θα βρεθεί κανένας να τον πιστέψει.
Ακούγοντας χθες τον Ευάγγελο Βενιζέλο, για άλλη μια φορά να προσπαθεί να μας πείσει ότι για τον εκτροχιασμό των οικονομικών της χώρας φταίει, ο Τορναδόρος από τα Χανιά το άγνωστο εμέηλ του κακοπροαίρετου Γερμανού, η λάθος εκτίμηση των υπαλλήλων της στατιστικής, το Σπίγκελ, ο Σαμαράς, οι πολίτες, οι συνδικαλιστές, τα μπλόκς, οι δημοσιογράφοι, εγώ, η γιαγιά μου, ο παππούς μου, Κτλ Κτλ, πίστηκα ακόμη περισσότερο για την αδυναμία του να αντιληφθεί την πραγματικότητα...


Κύριε Βενιζέλο, κανένας από όλους αυτούς δεν φαντάστηκε ότι η κυβέρνηση έχει πέσει έξω σε όλες της τις προβλέψεις και σε όλους τους στόχους της. Το λένε τα πραγματικά στοιχεία αυτό κύριε Βενιζέλο, και αυτό έχει γίνει πολλές φορές, πάρα πολλές φορές.
Αλλά εκτός αυτού, δεν κυβερνούν αυτοί την Ελλάδα, εσείς την κυβερνάτε.
Τώρα βεβαίως εσείς δικαιολογημένα για εσάς, για την δική σας συλλογιστική, προσπαθείτε για άλλη μια φορά να μας πείσετε για την ορθότητα της των σκέψεων σας και των σχεδιασμών σας να βγούμε από την οικονομική κρίση, όμως σύμφωνα με την συλλογιστική του Αριστοτέλη εμείς, εγώ, δεν μπορώ να σας πιστέψω.
Λοιπόν κύριε Ευάγγελε Βενιζέλο όσο και να θέλετε να σας πιστέψω, λυπούμε, αλλά δεν μου το επιτρέπει ο Αριστοτέλης.
Και μην μου πείτε κύριε Βενιζέλο ότι εγώ θέλω να γυρίσω στην δραχμή, όχι δεν θέλω να γυρίσω στην δραχμή και ούτε επιθυμώ την οικονομική κατάρρευση την χώρας μου.
Αυτό που θέλω είναι να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας κάποιος που θα μπορεί να εκτιμάει την αποτελεσματικότητα η όχι των όποιων σκληρών μέτρων πρέπει να παρθούν, κατά τον σχεδιασμό τους, και όχι όπως τώρα γίνεται, που από μέρα σε μέρα και από μήνα σε μήνα έχουμε και νέα μέτρα, λόγο των κακών εκτιμήσεων και των λάθος σχεδιασμών σας.
Γιατί άξιος πολιτικός είναι αυτός που προβλέπει την κατάληξη των μέτρων, και όχι αυτός που τα αναπροσαρμόζει, μέρα παρά μέρα.
Και αυτός υπάρχει.

http://www.tsantiri.gr/blog/tha-sas-pisteva-kirie-venizelo-alla-den-mou-to-epitrepi-o-aristotelis-2.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...