ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

0 Συγνώμη από τον Γ.Β. Ο άνθρωπος που έφτιαξε το σενάριο για χρεωκοπία στις 25 Μαρτίου ζητάει συγγνώμη.

Παιδιά ηρεμήστε λίγο.
Είμαι το άτομο που έγραψε τα δύο κείμενα και πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να σταματήσει αυτή η πλάκα.
Ότι έγραψα είναι φανταστικό και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Ειλικρινά δεν περίμενα με τίποτα να πάρει τέτοια έκταση το θέμα...

Η αλήθεια είναι ότι είμαι ένας απλός εργάτης αυτής της ταλαίπωρης χώρας και αυτές τις μέρες δεν έχω καθόλου δουλειά. Έτσι προχτές που καθόμουν στον υπολογιστή αποφάσισα να γράψω ότι μου κατέβαινε στο κεφάλι.
Στην αρχή μου φάνηκε διασκεδαστικό η όλη κατάσταση αλλά τώρα συνειδητοποιώ το μέγεθος αυτής.

Ζητώ συγνώμη για τα όποια προβλήματα δημιούργησα, και για όσους πρόσβαλα με τα γραπτά μου.
Ήταν καθαρά αποκύημα της φαντασίας μου, όπως και τα τόσα άλλα που κατά καιρούς έχω δημοσιεύσει στο internet.

Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.
Και πάλι συγνώμη για όποια προβλήματα προξένησαν τα διηγήματα μου.

πηγή: http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...