ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

0 Η μπύρα από την Κέρκυρα που κέρδισε το Λονδίνο



Την πρώτη της διάκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου έχει πετύχει η Ελλάδα πριν ακόμη αυτοί πραγματοποιηθούν. Μία «ξανθιά» από την Κέρκυρα είναι αυτή που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις των Λονδρέζων διοργανωτών. Πρόκειται για μια μπύρα, την Ionian Pilsner (αφιλτράριστη και απαστερίωτη), που παράγει η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία, η οποία έχει διακριθεί στα τεστ γεύσης που γίνονται για την επίσημη μπίρα των διοργανωτών και θέλει να κατακτήσει μία θέση στις εξέδρες των σταδίων.

Το παράδειγμά της έφεραν οι εκπρόσωποι της εταιρείας «Ζύθος» (ζυθεστιατόρια της Θεσσαλονίκης), για να υπογραμμίσουν τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων εντός και εκτός της χώρας, μια δυναμική που, όπως είπαν, γίνεται συχνά μόδα, αλλά στους δύσκολους (οικονομικά) καιρούς επιβάλλεται η καθιέρωσή τους στις επιχειρηματικές επιλογές.

Η εταιρεία, που σχεδιάζει να ανοίξει τρίτο κατάστημα στην Αθήνα επενδύοντας περί τις 500.000 ευρώ, μετά τρία χρόνια προσπάθειας και επίμονη στροφή στα εγχώρια προϊόντα, ανακοίνωσε χθες ότι το σύνολο του νέου καταλόγου της αποτελείται αποκλειστικά από ελληνικά προϊόντα (μπίρες, τυριά, κρασιά, λάδια, αλλαντικά, κρέατα, ζυμαρικά κ.ά.).


Η οικονομική κρίση, ωστόσο, δεν έχει αφήσει αλώβητη και τη συγκεκριμένη επιχείρηση εστίασης, που είδε μεν σταθεροποίηση του αριθμού των πελατών της, αλλά τον τζίρο της να μειώνεται κατά 50%. Οπως ανέφερε η εκπρόσωπος της επιχείρησης κ. Δέσποινα Μαυρομάτη, ο τζίρος των δύο καταστημάτων σε «Λαδάδικα» και «Ντορε», με συνολικά 52 εργαζόμενους, ήταν 1,3 εκατ. και 1,2 εκατ. ευρώ, ενώ η ζημία έφτασε τα 70.000 ευρώ ύστερα από συνεχή κερδοφόρο πορεία.
Πάντως, η πλήρης ελληνοποίηση των γεύσεων του «Ζύθου» -όπως είπαν οι εκπρόσωποί του- «εναρμονίζεται με μια πρωτοβουλία που σκοπεύει στη δημιουργία ενός Δικτύου Ελληνικών Γεύσεων, μια οργανωμένη προβολή των χώρων εστίασης της Θεσσαλονίκης, που δίνουν προτεραιότητα στους Ελληνες παραγωγούς και στα ελληνικά προϊόντα».

«Αν 1.000 οικογένειες άλλαζαν απλώς την κατανάλωση από εισαγόμενα προϊόντα θα δημιουργούσαν τουλάχιστον 100 - 150 θέσεις εργασίας», επισήμανε ο κ. Δημήτρης Μάρδας, καθηγητής Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, που μίλησε στην εκδήλωση.
http://news.kathimerini.gr
http://www.kala-nea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...