ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

0 O Obama υπέρ των αεροψεκασμών;;;;

Μήπως τελικά η υποτιθέμενη "υπερθέρμανση του πλανήτη" είναι μια δικαιολογία για τη νομιμοποίηση των χημικών αεροψεκασμών;

«Ο Holdren, διευθυντής του Λευκού Οίκου Γραφείο Επιστημών και Τεχνολογίας, περιέγραψε σύντομα την ιδέα της σκοποβολής με....
. σωματίδια διοξειδίου του θείου, σκόνη αλουμίνιου & οξειδίου ή ειδικά σχεδιασμένα αερολύματα στη στρατόσφαιρα, στο ανώτερο επίπεδο της ατμόσφαιρας, μεταξύ δέκα και 30 μιλίων πάνω από την επιφάνεια της Γης.» 

Παρακολουθείστε την παρακάτω σύνδεση, στην οποία Ο Obama εξετάζει ένα «ριζοσπαστικό» σχέδιο για την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη:
Το άρθρο αυτό υποστηρίζει ότι τα αερολύματα "μπορεί να" χρησιμοποιηθούν για να αντισταθμιστεί το πρόβλημα της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Το επόμενο ερώτημα που πρέπει να αναρωτηθούμε είναι το εξής:
Άραγε η υπερθέρμανση του πλανήτη υφίσταται πραγματικά???? 

Παρακαλώ ενημερωθείτε για το θέμα αυτό, ώστε να μπορείτε να ....μιλήσετε με έξυπνο τρόπο στους φίλους και την οικογένειά σας:


Είναι η "υπερθέρμανση του πλανήτη" ένα πρόβλημα που κατασκευάζεται για να νομιμοποιήσουν chemtrails στο μυαλό του κοινού; 

Θυμηθείτε την «εγελιανή διαλεκτική», κατ 'ουσίαν: 

1. Ο «εφευρέτης» δημιουργεί ένα πρόβλημα, ή την πεποίθηση ότι υπάρχει ένα πρόβλημα.

2. Δημιουργία της ζήτησης του κοινού για την εξεύρεση λύσης προκαλώντας στο κοινό φόβο ή τρόμο. 

3. Προσφέρουν μια λύση στο πρόβλημα που εφευρέθηκε και προωθούν τη «λύση» με την πλήρη υποστήριξη του κοινού. 

Το κλειδί εδώ είναι να θυμόμαστε ότι το αρχικό πρόβλημα στην πραγματικότητα δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει. Πρέπει μόνο να υπάρχει στο μυαλό του κοινού. 

Φίλοι μου δεν υπάρχει καιρός για καθυστέρηση
ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ και ΑΝΤΙΔΡΆΣΤΕ!!!a

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ γνωστούς και φίλους για τα ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ τους σχέδια
Πρόκειται από Φθινόπωρο να μας ποτίσουν με τόνους δηλήτήριο!!!!
ΘΑ τους το ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ????

anti-ntp.blogspot.com

0 Ο ΓΑΠ μιλάει εναντίον του ΔΝΤ (προεκλογικά προφανώς)

0 Ταινίες: Inception

inception-poster
Ο Ντομ Κομπ (Λεονάρντο Ντι Κάπριο) είναι ένας επιδέξιος ληστής και άσσος στην επικίνδυνη τέχνη της εκμαίευσης: μπορεί να κλέψει πολύτιμα μυστικά από τα βάθη του υποσυνείδητου τη στιγμή που το θύμα του κοιμάται βαθιά και το πνεύμα του είναι πάρα πολύ ευάλωτο. Η σπάνια ικανότητα του Κομπ τον έχει καταστήσει πολύτιμο παίκτη στην επικίνδυνη σκακιέρα της εταιρικής αντικατασκοπείας, αλλά και διεθνή φυγά, αφαιρώντας του ό,τι έχει αγαπήσει στη ζωή του. Ο Κομπ όμως, δέχεται μια πρόταση που μπορεί να τον εξιλεώσει.
Ο Κρίστοφερ Νόλαν, σκηνοθέτης του Μεμέντο και του Σκοτεινού ιππότη πραγματικά κεντάει, φτιάχνοντας μια περιπέτεια με μυαλό .. Παίρνει στα χέρια του μια φαινομενικά πολύπλοκη ιδέα και την απλουστεύει με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζει αυτονόητη. Η ταινία που κινείται σε διάφορα επίπεδα πραγματικότητας καταφέρει να παρασύρει τον θεατή να προβληματιστεί και να βυθιστεί μαζί της, αναγκάζοντάς τον το λιγότερο να προσπαθήσει να σκεφτεί μήπως αμφισβητήσει όσα ζει. Αυτό και μόνο  αρκεί..
Μια ταινία δράσης και κάτι παραπάνω από αυτό..
Με λίγα λόγια: Μια μέρα ο Τζουάνγκ Τζόου έπεσε σε βαθύ ύπνο και ....
ονειρεύτηκε ότι ήταν μια πεταλούδα. Ξαφνικά ξύπνησε. Ύστερα από μια στιγμή σκέψης δεν ήξερε αν ήταν ο Τζόου που ονειρεύτηκε πως ήταν πεταλούδα ή αν ήταν η πεταλούδα που ονειρευόταν πως ήταν ο Τζόου!
αγωνία:50%
δράση:40%
προβληματισμός:10%


http://kala-nea.gr

0 Ομορφαίνοντας την πόλη..

ote1
Mια νότα αισιοδοξίας στον καθημερινό αστικό περίγυρο προστέθηκε στο κέντρο της Αθήνας, με τη δημιουργία τριών τοιχογραφιών σε κτίρια στο κέντρο του Ψυρρή.
Οι τοιχογραφίες, που ολοκληρώθηκαν πρόσφατα, δημιουργήθηκαν από την καλλιτεχνική ομάδα «Carpe Diem», προκειμένου να καλύψουν τις τυφλές όψεις κτιρίων και να βελτιώσουν την αισθητική αναβάθμιση των προσόψεων της πόλης.
Τα υλικά-χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν για τις τοιχογραφίες ακολουθούν τις βιοκλιματικές προδιαγραφές και έχουν....
θερμομονωτικές ιδιότητες με φίλτρα UV ώστε να προστατεύουν ενεργειακά τα κτίρια.
Το Πρόγραμμα «Δημόσιες Τοιχογραφίες-Ανάπλαση Ψυρρή», μέρος του οποίου είναι και η δημιουργία των τριών τοιχογραφιών, διοργανώνεται από το Δήμο Αθηναίων και στόχος του είναι η βιοκλιματική αναβάθμιση της περιοχής του Ψυρρή και η ανάδειξη της ιστορικότητάς της μέσα από μια σειρά παρεμβάσεων στο χώρο.
ote2

http://kala-nea.gr/

0 Παπανδρέου VS Βγενόπουλος

0 Τέλος τα δωρεάν netbook για τους μαθητές της Α΄Γυμνασίου


Πέρυσι τέτοιες μέρες οι μαθητές της Α΄Γυμνασίου με την εγγραφή τους στο σχολείο έπαιρναν και ένα κουπόνι 450 ευρώ για να αγοράσουν ένα netbook. Φέτος οι μαθητές της Α΄Γυμνασίου δεν θα πάρουν το netbook τους, αφού η συγκεκριμένη δράση σταμάτησε από το υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο περικοπών! NetbookΑντί να πηγαίνουμε ένα βήμα μπροστά, πάμε πολλά πίσω…
Και το καλύτερο (ή χειρότερο μάλλον) είναι ο λόγος για τον οποίο αποφασίστηκε να μην χορηγηθεί φέτος το δωρεάν netbook στους μαθητές της Α΄Γυμνασίου…
Σύμφωνα με τα όσα διάβασα στο portal του ANT1, η υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, δήλωσε ότι οι 150 χιλιάδες υπολογιστές που δόθηκαν πέρυσι, δεν ....
χρησιμοποιούνταν για το μάθημα, αλλά οι μαθητές τους έπαιρναν στο σπίτι και έπαιζαν παιχνίδια.
Δηλαδή, η κυρία Χριστοφιλοπούλου αναφέρει το “πρόβλημα” που εντοπίστηκε από την χορηγία των netbook στους μαθητές, δεν φαίνεται όμως διατεθειμένη να δουλέψει για την επίλυση αυτού.
Άραγε ασχολήθηκαν καθόλου στο υπουργείο με το να επιμορφώσουν τους δασκάλους προκειμένου να είναι έτοιμοι και σχετικά καταρτισμένοι για να κάνουν μάθημα στην τάξη με τη χρήση των φορητών υπολογιστών που δόθηκαν στους μαθητές;
Γιατί, αν όχι, λογικό είναι οι μαθητές να το ρίξουν στο παιχνίδι με τα netbook, τη στιγμή ειδικά που αρκετοί γονείς δε γνωρίζουν ούτε τα βασικά για τη χρήση των υπολογιστών.
Καλό είναι να εντοπίζονται οι αδυναμίες και τα προβλήματα στις όποιες κυβερνητικές δράσεις, όμως οι κύριοι υπουργοί και υφυπουργοί αλλά και οι υφιστάμενοί τους, δεν βρίσκονται στις θέσεις αυτές μόνο για να εντοπίζουν τα προβλήματα, αλλά και για να προτείνουν και να υλοποιούν τις λύσεις των προβλημάτων αυτών!

www.xblog.gr

0 Nazca Lines – Γραμμές Ναζκα

nazca Nazca Lines   Γραμμές Ναζκα
Είναι η σημαντικότερη ομάδα ανάγλυφων εδαφών στον κόσμο. Χαραγμένες στην επιφάνεια της ερήμου, στην άμμο απεικονίζουν ανθρώπους, ζώα ή απλά γεωμετρικά μοτίβα και διακρίνονται σε όλο τους το μεγαλείο μόνο από ψηλά.
Χρονολογούνται στο διάστημα 200 π.Χ. έως 700 μ.Χ. και αποδίδονται στον εξαφανισμένο λαό των . Τις φτιάξανε όμως αυτοί;
Καταρχήν μπορείτε να τις δείτε μέσω από το Google-Maps, αν έχετε και Google Earth ακομα καλύτερα
Nazca Lines, Peru
Η τελευταία από αυτές χαράχθηκε χίλια χρόνια πριν. – και τα σχέδιά τους είναι σαφώς ορατά μόνο από τον αέρα(Αυτό οδήγησε μερικούς να υποθέσουν ότι οι Ινδιάνοι του Nazca μπορεί να ήταν ικανοί στο να....
πετάνε ! Ποιός ήταν όμως ο λόγος που κατασκευάστηκαν αυτά τα τεράστια ιερογλυφικά?  Τα γεωγλυφικά διατηρήθηκαν ανέπαφα στα ηψίπεδα της ερήμου ακριβώς επειδή οι βροχές είναι σπάνιες και οποιαδήποτε αποτυπώματα στην επιφάνεια της ερήμου, ακόμα και οι πατημασιές, παραμένουν ευδιάκριτα για δεκάδες ή και εκατοντάδες χρόνια. Τα πρώτα ερωτήματα για τις γραμμές άρχισε να τα κάνει ο Γερμανός συγγραφέας Έριχ φον Ντένικεν, ο οποίος υποστηρίζει ότι τα τα σχέδια είναι στην πραγματικότητα οδηγοί που χρησιμοποιούνταν για την προσγείωση εξωγήινων διαστημόπλοιων.
perunazca290 Nazca Lines   Γραμμές ΝαζκαΔιαστάσεις:
Μερικές από τις παραστάσεις των ζώων είναι μεγαλύτερες από δύο γήπεδα ποδοσφαίρου και όμως είναι τόσο ακριβής. Ακόμη υπάρχουν περίπου 50 αυτών των σχεδίων που κυμαίνονται στο μέγεθος από 25 μέτρα 275 μέτρα σε μάκρος. Παρά τη φήμη τους, αυτά είναι περιορισμένα σε μια μικρή γωνία της ερήμου – ή pampa, όπως καλείται από τους περουβιανούς.

Τα ερωτήματα:

Οι προκάτοχοι των Incas, οι Ινδιάνοι του Νάζκα δεν άφησαν οποιαδήποτε στοιχεία μιας γραπτής γλώσσας, και κανένας από τους απογόνους τους δεν επιζεί σήμερα.
Από την γή  τα σχέδια, ή ιερογλυφικά καθώς αποκαλούνται, φαίνονται σαν μια ταραγμένη μάζα των γραμμών. Μόνο που τα δούμε από ψηλά, βλέπεις σχηματίζουν τεράστια γεωμετρικά σχέδια, σπείρες, παραστάσεις ζώων συμπεριλαμβανομένου ενός πιθήκου, μιας αράχνης και ενός “ατόμου κουκουβαγιας”, και χιλιάδες τέλειες ευθείες γραμμές χαράζονται άψογα επάνω στην επιφάνεια της ερήμου. Η τελευταία από αυτές σύρθηκε χίλια χρόνια πριν. Τα   σχέδια τα έχουν βρεί οι επιστήμονες από το 1920 .
Η αφήγηση της Phylliss Pitluga (αστρονόμος στο πλανητάριο του Σικάγου Adler) αποκαλύπτει ότι
Όταν πήγα εκεί και πέταξα πέρα από την περιοχή, είδα μια αίσθηση της οργάνωσης που δεν παρουσιάζεται στις μικρές φωτογραφίες κινηματογραφήσεων σε πρώτο πλάνο,” λέω η Pitluga. “Ήμουν συνερπαμένη και αναγκάστηκα να ερευνήσω για περισσότερα.
Τι βλεπει κανείς από το ψηλά;
peru82 0063 Nazca Lines   Γραμμές Ναζκα
Διεσπαρμένα πάνω από περίπου 500 τετραγωνικά χιλιόμετρα σε ένα ξηρό οροπέδιο μεταξύ δύο κοιλάδων ποταμών γύρω από την πόλη Nazca, ίσως τα διασημότερα από τα σχέδια οι παραστάσεις ζώων: μια αράχνη, ένας πίθηκος, μια φάλαινα, ένα φίδι, μια σαύρα, ένα λουλούδι, άτομο και 18 μορφές πουλιών, συμπεριλαμβανομένου του κολιμπρί και του κόνδορα. Υπάρχουν περίπου 50 σχέδια που κυμαίνονται στο μέγεθος από 25 μέτρα 275 μέτρα σε μάκρος. Παρά τη φήμη τους, είναι περιορισμένα σε μια μικρή γωνία της ερήμου – ή pampa, όπως καλείται από τους περουβιανούς.
Το μεγαλύτερο μέρος της pampa (έτσι λέγεται η έρημος του περού) κυριαρχείται από 1.300 χιλιόμετρα τέλειων ευθειών γραμμών, κάποια στενή ως 6 ίντσες και άλλες τόσο ευρείες όσο οι εκατοντάδες μέτρα, σε σταυροειδή η παράλληλη διάταξη. Υπάρχουν επίσης 300 παραστάσεις ζώων, συνήθως τραπεζοειδή, τρίγωνα, ζικ-ζακ και σπείρες.
Δεδομένου ότι πολλά από τα σχέδια πρέπει να ιδωθούν από τον αέρα (που φαίνονται στην ολότητά τους) θεωρήθηκε ότι έπρεπε να υπάρχει κάποιος παρατηρητής από ψηλά από για να καθοδηγήσει από εκεί τα σχέδια. Αυτό οδήγησε μερικους για να υποθέσουν ότι οι Ινδιάνοι του Nazca μπορεί να ήταν ικανοί στο να πετάνε!
Ο Αντίλογος
peru82 0060a Nazca Lines   Γραμμές Ναζκα
Αλλά ο Δρ Persis B. Clarkson, ένας αρχαιολόγος και εμπειρογνώμονας στο πανεπιστήμιο Winnipeg λέει ότι η τεχνολογία που απαιτήθηκε ήταν πολύ εύκολη και απλή.
Για τις ευθείες γραμμές, δύο ξύλινοι πάσσαλοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να καθοδηγήσουν την τοποθέτηση ενός τρίτου πασσάλου σύμφωνα με τη γραμμή. Ένα άτομο “διακρίνει κατά μήκος” των πρώτων δύο πασσάλων και καθοδηγεί ένα δεύτερο πρόσωπο πού να τοποθετηθεί ο τρίτος πάσσαλος. Οι σειρές θα μπορούσαν επίσης να έχουν χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσουν να εξασφαλίσουν ότι οι γραμμές ήταν ευθείες. Αυτή η διαδικασία θα μπορούσε να επαναληφθεί για εκατοντάδες των χιλιομέτρων με την αρμόζουσα επιμέλεια.
peru82 0062 Nazca Lines   Γραμμές Ναζκα
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 1984, δέκα εθελοντές από το Earthwatch, ένας διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός που υποστηρίζει την επιστημονική έρευνα διαφόρων τομέων, βοήθησαν τον Anthony Aveni, έναν αστρονόμο και έναν ανθρωπολόγο στο πανεπιστήμιο της Colgate στο Χάμιλτον της Νέας Υόρκης σε μια μελέτη των γραμμών του Nazca. Κατασκεύασαν τον αριθμό 35 σε μια σπείρα ένα μέτρο πλατιά ακριβώς σε μιάμιση ώρα χωρίς τυπωμένο σχέδιο. Μια ομάδα κάθισε οκλαδόν στο εσωτερικό του αριθμού, αποκαλύπτωντας τις πέτρες για να αφήσει το χλωμό κίτρινο χώμα από κάτω να φανεί, ενώ μια άλλη ομάδα κίνησε αυτές τις πέτρες προς την άκρη των αριθμών και τις τακτοποίησε σε σωρούς 50 πόντους ύψος. Μια τρίτη ομάδα επόπτευσε τη διαδικασία για να εξασφαλίσει ότι τα πράγματα παράταχθηκαν σωστά. Το αποτέλεσμα, λέει Aveni, ήταν ένας αριθμός που ήταν τόσο ακριβής όσο οποιοδήποτε σχέδιο Nazca που μετρήθηκε με το όργανο ενός επιθεωρητή.
Το έρωτημα όμως παραμένει… γιατί να φτιάξεις τόσο πολλά σχέδια κτλ γιατί να αφιερώσεις χιλιάδες χρόνια και να μην μπορείς να τα δείς αφού τα έφτιαξες;

Περισσότερες Ερωτήσεις

getImage.do Nazca Lines   Γραμμές ΝαζκαΙδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η μορφή της αράχνης που σύμφωνα με τον καθηγητή Gerald S. Hawkins, απεικονίζει πιστά το είδος Ricinulei, το οποίο ωστόσο συναντάται την περιοχή της Αμαζονίας, εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρία, και ρωτάει κάποιος γιατί να μην φτιάξουν ας πουμε μια αράχνη από την περιοχή τους; εκτός και αν η αράχνη ζούσε και εκει πέρα πολυ πριν από τους Νάσκα. Σύμφωνα με τον αστρονόμο Philis Pitluga, μέσα στη μορφή της αράχνης κρύβεται ένα διάγραμμα του αστερισμού του Ωρίωνα και των μετακινήσεών του στο πέρασμα των αιώνων. ¶λλο ένα χαρακτηριστικό της μικροσκοπικής φυσικής αράχνης είναι ότι αναπνέει από το πόδι της!!!
Τα σχέδια των γεωγλύφων είναι χαραγμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε σχηματίζουν μια συνεχόμενη γραμμή – γεγονός ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αν λάβουμε υπόψη μας το τεράστιο μέγεθός τους. Σύμφωνα με τον Ορεφίτσι, τα σχήματα αυτά αποτελούν μεγέθυνση σχεδίων που αρχικά είχαν γίνει σε μικρότερη κλίμακα. Τη θεωρία αυτή αποδεικνύει το γεγονός ότι σε ορισμένα γεώγλυφα παρατηρούμε ατέλειες που οφείλονται σε λάθος υπολογισμούς. Για να ενισχύσει την άποψή του, σχεδίασε με τη βοήθεια των ιθαγενών ένα μεγάλο γεώγλυφο παρόμοιο με τα υπόλοιπα, ακολουθώντας την ίδια μέθοδο που είχαν χρησιμοποιήσει και οι Νάζκας

Τί ξέρουμε για τις χρονολογίες;

Νάζκα, Περού, 350 π.χ.-600 μ.χ.
Ένας λαός παυ μεταγενέστερα θα ονομαστεi από τους ερευνητές Νάζκα, εγκαθiσταται στο οροπέδιο των ¶νθεων, στα νότια του Περού. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς, η συγκεκριμένη περιοχή θα εγκαταλειφθεί μετά τον 7ο μ.Χ. αιώνα εξαιτiας της παρατεταμένης ανομβρiας.
Ρουκάνας, Περού, 1586
Ο ισπανός δημόσιος λειτουργός Λουiς ντε Μονθόν συντάσσει έκθεση για την παρουσία μυστηριωδών γραμμών σχεδιασμένων στην έρημο, στο οροπέδιο της Νάζκα. Σύμφωνα με τους ιθαγενείς, οι δημιουργοί αυτών των μυστηριωδών σχεδίων δεν ήταν άνθρωποι αλλά μια φυλή ημίθεων που ονομαζόταν Βιρακότσα. Με το ίδιο όνομα πολλοί πληθυσμοί των ¶νδεων αποκαλούν μια αρχαία θεότητα πoυ είχε έρθει από μέρος μακρινό για να φέρει τον πολιτισμό στους ανθρώπους.
Βιρακότσα  σημαίνει “αφρός της θάλασσας”.
Πρόκειται για μια θεότητα των ¶νδεων που περιγράφεται ως άντρας με γενειάδα, λευκό δέρμα και γαλάζια μάτια. Ήρθε από τη θάλασσα και ίσως έφερε μαζί του προηγμένες τεχνολογικές γνώσεις. Αναχώρησε με την υπόσχεση ότι θα επιστρέψει στο μέλλον. Βάσει αυτής της προφητείας, κάποιοι λαοί υποδέχτηκαν την άφιξη των ισπανών κατακτητών ως την αναμενόμενη επιστροφή του θεού. Σας θυμίζει κάτι;  Το όνομα Βιρακότσα γενιικά ανοίγειάλλο θέμα…
Οροπέδιο Νάζκα, 1939
Το αεροπλάνο των νεοσύστατων αερογραμμών του Περού πετούν για πρώτη φορά πάνω από το οροπέδιο. Και για πρώτη φορά ανθρώπινο μάτι καταφέρνει να δει από ψηλά ότι οι γραμμές αυτές, οι οποίες συνήθως ερμηνεύονταν ως ίχνη συστήματος άρδευσης, στην πραγματικότητα αποτελούν πολύ πιο περίπλοκα σχήματα. Μόνο από ύψος διακοσίων-τριακοσίων μέτρων αποδεικνύεται ότι πρόκειται για εκατό περίπου σχέδια, διάσπαρτα σε μια ερημική περιοχή τριακοσίων τετραγωνικών χιλιομέτρων, μεταξύ Ρίο Νάζκα και Ρίο Ινχένιο.
Λίμα, Περού, 1940
Οι αρχαιολόγοι διατυπώνουν τις πρώτες επιφυλάξεις και εικασίες. Δεν είναι σαφές αν τα ίχνη αποτελούν έργα των Νάζκα ή κάποιου προγενέστερου πολιτισμού. Ωστόσο, πέρα από το ζήτημα του δημιουργού, παραμένει γεγονός ότι τα ιχνογραφήματα ανάγονται σε μια εποχή τουλάχιστον 1500 χρόνων πριν από την εφεύρεση των αεροπλάνων και του ασυρμάτου, τη στιγμή που για την επίτευξη παρόμοιας ακρίβειας είναι απαραίτητος κάποιος επόπτης σε πτήση, ο οποίος να μπορεί να επικοινωνεί με τους σχεδιαστές στη Γη. Διατυπώθηκε και η υπόθεση ότι κάποιος αρχαίος λαός διέθετε αερόστατα θερμού αέρα: και αυτή η θεωρία, ωστόσο, προΥποθέτει τεχνικές πιο προηγμένες από εκείνες που χρησιμοποιούνταν την εποχή της δημιουργίας των σχεδίων.
Νάζκα, 1989
Μετά από 40 χρόνια ερευνών, η μαθηματικός Maria Reiche Naumann ομολογεί πως δεν μπόρεσε να δώσει οριστική απάντηση για τον πολιτισμό που σχεδίασε τις γραμμές αυτές. Σύμφωνα με την ερευνήτρια, οι γεωμετρικές μορφές θα μπορούσαν να αποτελούν μια μορφή άγνωστης γραφής και σίγουρα όχι, όπως κάποιοι υπέθεσαν, πίστα προσγείωσης ιπτάμενων δίσκων. Η φύση του εδάφους δεν θα επέτρεπε κάτι τέτοιο.

Τι μπορεί να συμβόλιζαν οι μορφές;

pithikos Nazca Lines   Γραμμές ΝαζκαΕκτός απ’ τα διάσημα τεράστια χαραγμένα στο έδαφος σχέδια ζώων και πουλιών, υπάρχουν επίσης και πολλές ευθείες παραλληλισμένες με αστρονομικές κατευθύνσεις δημιουργώντας ένα τεράστιο αστρονομικό βιβλίο.
Σύμφωνα με την μαθηματικό Maria Reich που μελέτησε τις γραμμές και τα σχέδια θα μπορούσαν να λειτουργούν ως εργαλείο για εύρεση ισημεριών και ηλιοστασίων δίνοντας σημαντικές πληροφορίες σε ένα αγροτικό ημερολόγιο.

Τι όμως συμβόλιζαν τα σχήματα των ζωών;
Οι σαμάνοι (οι επιστήμονες εικάζουν ότι ο σαμανισμός ήταν η θρησκεία της περιοχής) συνήθιζαν «το μαγικό πέταγμα» τα εκστατικά ταξίδια αποχωριζωμενοι από το σώμα τους μέσα από το ιερό ζώο-οδηγητή τους που συνήθως ήταν ενός πτηνού, για να συναντήσουν τα πνεύματα των προγονών και των Θεών. Είναι λοιπόν πολύ πιθανό τα σχήματα αυτά να αποτελούν «οδηγούς από ψηλά κατά το ταξίδι τους» για τους σαμάνους, αφού ανθρωπολογικά έχει καταγράφει, από σύγχρονους ανθρωπολόγους η ικανότητα αυτή των σαμάνων όντως να «ίπτανται πνευματικώς» και να παρατηρούν τον κόσμο από ψηλά. Το κάθε ζώο πρόσφερε ιδιαίτερες ικανότητες στον σαμάνο, και δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί από τους ιθαγενείς πληθυσμούς είχαν ονόματα ζωών που απέδιδαν τα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα του ανθρώπου σε σχέση με το ζώο-οδηγητή.

1. φάλαινα δολοφόνος 2. φτερό 3. κόνδορας 4. πτηνό 5. ζώο 6. σπείρα 7. σαύρα 8. δένδρο 9. χέρια 10. σπείρα 11. αράχνη 12. λουλούδι 13. σκύλος 14. άνθρωπος 15. τρίγωνο 16. φάλαινα 17. τραπεζοειδές σχήμα 18.αστερι 19. πελεκάνος 20. πτηνό 21. τραπεζοειδές σχήμα 22. κολιμπρι 23. τραπεζοειδές σχήμα 24. πίθηκος
1. φάλαινα δολοφόνος 2. φτερό 3. κόνδορας 4. πτηνό 5. ζώο 6. σπείρα 7. σαύρα 8. δένδρο 9. χέρια 10. σπείρα 11. αράχνη 12. λουλούδι 13. σκύλος 14. άνθρωπος 15. τρίγωνο 16. φάλαινα 17. τραπεζοειδές σχήμα 18.αστερι 19. πελεκάνος 20. πτηνό 21. τραπεζοειδές σχήμα 22. κολιμπρι 23. τραπεζοειδές σχήμα 24. πίθηκος
Ακόμα και φάλαινα βλέπουμε!
Ας εξετάσουμε κάποια από τα ζώα, τι συμβολίζουν, αλλά και ποιες δυνάμεις ενεργοποιούν:
? Αράχνη, δημιουργικότητα, μοίρα-πεπρωμενο.
? Αρκούδα, δύναμη, προστασία, ενεργοποίηση του υποσυνείδητου.
? Γεράκι, δύναμη της όρασης, διορατικόητα.
? Πελαργός γέννηση, τηλεπάθεια.
? Πελεκάνος, αισιοδοξία, αυτοπεποίθηση.
? Σαύρα, αντίληψη, διακριτικότητα.
? Φάλαινα – δημιουργία.
? Σκύλος, προστασία, πίστη, φιλία.
? Κολίμπρι ευτυχία, χαρά της ζωής.
? Κοράκι, ο φύλακας της τελετουργικής μαγείας, ο νόμος της φύσης.
? Γερανός, μακροβιότητα, δημιουργία μέσω συγκέντρωσης.
? ¶λογο, ταξίδια, δύναμη, ελευθερία.
? Αετός, ελευθερία πνεύματος, δημιουργία, θεραπεία, δύναμη, διαφώτιση του πνεύματος. Το πάζλ του μυστηρίου των σχημάτων Nazka, έρχονται να συμπληρώσουν οι χαραγμένες πέτρες που έχουν βρεθεί στην περιοχή ICA του Περού 300 χιλιόμετρα από τη Λίμα, λίγο πιο μακριά από την περιοχή Nazka.
icastonesbr Nazca Lines   Γραμμές Ναζκα
Οι πέτρες ανακαλύφθηκαν από τον Bacilleo Achua, και αρχικά σύμφωνα με την Περουβιανή κυβέρνηση οι πέτρες είχαν χαραχθεί από τον ίδιο. Το 1966 ο παθολόγος Dr Javier Cabrera ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα για τις περίεργες αυτές πέτρες, και για τα σχέδια που ήταν χαραγμένα πάνω σε αυτές. Οι χιλιάδες πέτρες (περίπου 15,000 ) που έκτοτε δόθηκαν Dr Javier Cabrera από τον αγρότη που τις είχε πρωτοανακαλύψει, είναι διαφόρων μεγεθών. Η χρονολόγηση των πετρών δεν είναι εύκολη καθώς αφενός δεν υπάρχουν σε αυτές υπολείμματα οργανικών υλικών για να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος χρονολόγησης με τον άνθρακας 14, αλλά και αφετέρου διότι οι πέτρες βρέθηκαν στην διαβρωμένη όχθη ενός ποταμού, συνεπώς δεν είναι εφικτό να προσδιοριστεί η ηλικία τους σε σχέση με το γεωλογικό στρώμα στο οποίο βρέθηκαν. Υποστηρίζεται πάντως πως οι τομές που έχουν χαράξει τα σχήματα των πετρών φαίνεται να είναι αρχαίες. Το πιο ενδιαφέρον είναι πως οι πέτρες απεικονίζουν Δεινόσαυρους (που έζησαν εκατομμύρια έτη πριν) , καγκουρό (που δεν υπάρχουν στην Νότια Αμερική), ιατρικές επεμβάσεις, μεταγγίσεις αίματος, τηλεσκόπια, χάρτης του πλανήτη που περιλαμβάνει εκτός των γνωστών ηπείρων και άλλη μία άγνωστη κ.λπ. 
thenetwar.com

0 Εκπαίδευση,ώρα μηδέν

Η σημερινή μεθοδευμένη εκπαιδευτική οπισθοδρόμηση που κατεδαφίζει προοδευτικά τα επιτεύγματα των προηγούμενων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων στο γράμμα και στην ουσία των νόμων ,από το 1974 και μετά,συμπλέει με τις σκληρές και όχι μόνο γραμμές του λαομίσητου μνημονίου.Αγνοεί τα εκπαιδευτικά κεκτημένα και νήπτει τας χείρας από τα συσσωρευμένα προβλήματα που οι διαδοχικές ηγεσίες της τελευταίας 20ετίας δημιούργησαν σε βάρος του εκπαιδευτικού κόσμου,της ελληνικής κοινωνίας, των γονέων και των μαθητών.Η κατάσταση αυτή η οποία οδήγησε την ελληνική εκπαίδευση στην μέγιστη απαξίωσή της εντός και εκτός του ελληνικού χώρου επέφερε την απελπισία και την φυγή ,ως μόνο όπλο αντίδρασης.Φυγή των εκπαιδευτικών φυγή των νέων και ακόμη δεν μπορούμε να προβλέψουμε ποιας έκτασης θα είναι αυτά τα φαινόμενα.
Υπάρχει  σήμερα εκπαιδευτική φιλοσοφία;Υπάρχουν στόχοι εκτός από την συρρίκνωση και την ....
οικονομική αποδυνάμωση του εκπαιδευτικού έργου;Αλλά η εκπαιδευτική αυτή  πενία χαρακτηριστικό όλων των εποχών άλλωστε, άλλοτε έντονα κι άλλοτε ηπιότερα, ήρθε να συνδυαστεί με την ανατροπή κάθε εκπαιδευτικής και πολιτικής ιδεολογίας ,κατόρθωμα των κρατούντων,οι οποίοι τα τελευταία χρόνια ή συμπληρώνουν ή εμπεδώνουν ή αφομοιώνουν τα έργα του προηγούμενου.Κατοχή ξαναπέρασε η Ελλάδα με διαφορετικούς όρους αλλά και ανεπανάληπτα εθνικά και ανθρωπιστικά αισθήματα.Η ανθρωπιστική παιδεία, ο ελληνικός λαός και η γνησιότητα κάποιων αγωνιστών προμήθευαν όραμα,αγωνιστικότητα και αντοχή ..Σήμερα τα πράγματα βρίσκονται στα χέρια του Θεού,του ελληνικού λαού και του εκπαιδευτικού κόσμου.Και βέβαια δεν πρόκειται οι κομματικοί διαδρομιστές του διαδικτύου να φιμώσουν την αλήθεια, την παρρησία και τον δημοκρατικό λόγο..Η εκπαίδευση θα βρει τον τρόπο να επουλώσει τις πληγές της.Πάντως όχι με τα μέτρα που τραυματίζουν την δημοκρατική λειτουργία της ,που εμπαίζουν την ελληνική κοινωνία και επιδεικνύουν κυνικότατα ότι δεν αφορμώνται από την παιδεία και δεν στοχεύουν να την υπηρετήσουν, να την εξυγιάνουν, να την οδηγήσουν στην πρόοδο. 

klassikoperiptosi.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...