ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Κυριακή, 1 Αυγούστου 2010

0 Ανακάλυψη βυζαντινού νεκροταφείου στις Σέρρες

Την πιθανότητα να ανήκει στη μεταβυζαντινή περίοδο το νεκροταφείο που εντόπισαν στη Νεράιδα Παλαιοκάστρου, μελετούν οι αρχαιολόγοι.

Ένα παλαιό νεκροταφείο έφεραν στο φως τα σκαφτικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας για τα έργα του ΧΥΤΥ, στην περιοχή Νεράιδα του Παλαιοκάστρου.


Σύμφωνα με την προϊσταμένη της ΚΗ' Εφορείας Αρχαιοτήτων, Κατερίνα Περιστέρη, πιθανολογείται ότι πρόκειται για μεταβυζαντινό νεκροταφείο.

Τα έργα για τον ΧΥΤΥ στην περιοχή θα συνεχιστούν, υπό την καθημερινή παρουσία και εποπτεία αρχαιολόγου, ενώ έχει αποκλειστεί το σημείο όπου εντοπίστηκε το νεκροταφείο, προκειμένου να διεξαχθούν οι απαραίτητες μελέτες κι ανασκαφές για την ακριβή χρονολόγησή του.

0 Κυκλοφοριακό κομφούζιο και στους ...ωκεανούς!

Να καταγράψει το κυκλοφοριακό χάος που επικρατεί στους ωκεανούς επιχείρησε ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός. Χάρη στο καινούργιο Σύστημα Αυτόματης Αναγνώρισης εντόπισε εντός λίγων ωρών το στίγμα και την ταυτότητα συνολικά 90.000 πλοίων που έπλεαν στις θάλασσες του πλανήτη.
Ο εντοπισμός επιτυγχάνεται ...και χάρη σε παρόμοιο σύστημα που διαθέτουν τα ίδια τα πλοία, που μεταδίδει συνεχώς σε παράκτιους σταθμούς δεδομένα για την ταυτότητα του καραβιού και για την πορεία που ακολουθεί. Σκοπός του είναι να μπορούν οι κατά τόπους λιμενικές αρχές να παρακολουθούν την εξέλιξη της κίνησης των πλοίων.
Επειδή όμως το σύστημα λειτουργεί αποτελεσματικά μόνο όταν το πλοίο πλέει σε κοντινή απόσταση από την ξηρά, καθώς τα ραδιοσήματα VΗF που χρησιμοποιεί έχουν οριζόντια...
εμβέλεια περίπου 75 χιλιομέτρων, δεν είναι δυνατή η καταγραφή όλων των πλοίων που κινούνται στους ωκεανούς. Ωστόσο, λόγω του ότι τα σήματα VΗF εκτός από οριζόντια διεύθυνση ακολουθούν και κατακόρυφη, ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός μπορεί να τα καταγράψει με ένα ειδικό όργανο που λέγεται CΟLΑΙS και να αποκτήσει συνολική εικόνα του παγκόσμιου ναυτιλιακού φόρτου.
Ο Σταθμός κινείται με ταχύτητα 7 χιλιομέτρων το δευτερόλεπτο και εκτελεί σχεδόν 16 περιφορές της Γης κάθε 24 ώρες, με αποτέλεσμα να δύναται να καταγράψει κάθε στίγμα που εκπέμπεται δεδομένου ότι συχνά τα σήματα επικαλύπτονται. Παρ’ όλα αυτά, επιστήμονες από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος εμφανίζονται αισιόδοξοι, επισημαίνοντας πως τα όργανα λήψης και καταγραφής δεδομένων θα βελτιωθούν στο άμεσο μέλλον, με αποτέλεσμα να αναβαθμιστεί και το πλέγμα προστασίας που καλύπτει τις υπερπόντιες μεταφορές. 

0 Νέος ωκεανός σχηματίζεται στο εσωτερικό της Αφρικής

Στα δύο πρόκειται να χωριστεί η Αφρική εξαιτίας ενός νέου ωκεανού που δημιουργείται στην Αιθιοπία. Σύμφωνα με τους τους επιστήμονες που παρακολουθούν στενά την περιοχή Αφάρ στην Αιθιοπία, ο ωκεανός θα χωρίσει την αφρικανική ήπειρο, αν και θα χρειαστούν 10 εκατομμύρια χρόνια.
Το 2005, δημιουργήθηκε στο Αφάρ ένα ρήγμα μήκους 60 χιλιομέτρων και πλάτους 8 μέτρων εντός 10 ημερών. Μέχρι σήμερα, έχουν συντελεστεί τεράστιες αλλαγές.
Καυτά πετρώματα ανεβαίνουν από τα βάθη της γης στην επιφάνεια και δημιουργούν το ρήγμα. Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι οι υπόγειες εκρήξεις συνεχίζονται ακόμα και θα συνεχίζονται έως ότου αποκοπεί εντελώς το κομμάτι αυτό της ηπείρου.....

Μέχρι τότε, το ρήγμα θα έχει μεγαλώσει τόσο και ένας νέος ωκεανός με τα νερά του Ινδικού Ωκεανού που θα εισβάλουν υπογείως θα δημιουργηθεί. Επίσης, θα προκύψει ένα τεράστιο νησί, με τη σημερινή Αιθιοπία και τη Σομαλία.
Οι ερευνητές...θεωρούν μοναδική ευκαιρία το γεγονός ότι μπορούν να παρακολουθούν τη γένεση ενός ωκεανού μπροστά στα μάτια τους, καθώς αυτό συμβαίνει συνήθως σε μεγάλα βάθη. Πιστεύουν η παρακολούθηση τέτοιων φαινομένων θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν καλύτερα οριμένα φυσικά φαινόμενα όπως οι σεισμοί και οι εκρήξεις

0 Το τηλέφωνο που «βαράει» προσοχή

Ένα τηλέφωνο που... κινείται με μοναδικό τρόπο όταν δέχεται κλήση ή θέλει να μας δείξει κάποια ειδοποίηση δημιούργησε ο βρετανός σχεδιαστής Jeremy Innes-Hopkins!

Η ιδέα ονομάζεται NokiaKinetic και η ...λειτουργία της βασίζεται σε ένα ηλεκτρομαγνήτη στη βάση του τηλεφώνου που του επιτρέπει να μετατοπίζεται το βάρος του. Με αυτόν τον τρόπο, το Kinetic σηκώνεται... όρθιο όταν δεχθεί μία κλήση!

Εξίσου εντυπωσιακή όμως είναι και η απόρριψη μίας κλήσης όπου ένα μόνο απαλό άγγιγμα αρκεί για να κάνει το τηλέφωνο να πέσει πίσω στην αρχική του θέση και να επιστρέψει σε κατάσταση αναμονής.

Επιπλέον, η συσκευή δεν είναι τόσο ογκώδης όσο φαίνεται με πρώτη ματιά, αφού το πάνω μέρος του τηλεφώνου έχει 8 χιλιοστά πάχος ενώ το πιο ογκώδες μέρος του έχει πάχος 18 χιλιοστά μόνο!

Πάντως, ακόμα δεν υπάρχει πληροφόρηση για το αν και πότε αυτή η ενδιαφέρουσα πρόταση του Hopkins θα βγει στην αγορά.

totefteri.blogspot.com

0 Αγγλικό κείμενο με ελληνικές λέξεις!

Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε για να δείξει ότι μπορεί κάποιος να γράψει ένα σοφιστικέ αγγλικό κείμενο χρησιμοποιώντας αποκλειστικά λέξεις με ελληνική προέλευση.

The genesis of classical drama was…

not symptomatic. Aneuphoria of charismatic and talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. The syntax and phraseology used by scholars, academicians and philosophers in their rhetoric, had many grammatical idioms and idiosyncrasies.
The protagonists periodically used pseudonyms. Anonymity was a syndrome that characterized the theatrical atmosphere.

The panoramic fantasy, the mystique, the melody, the aesthetics, the use of the cosmetic epithets are characteristics of drama.
Eventhrough the theaters were physically gigantic, there was noneed for microphones because the architecture and the acoustics would echo isometrically and crystal – clear. Many epistomologists of physics, aerodynamics, acoustics, electronics, electromagnetics can not analyze – explain the ideal and isometric acoustics of Hellenic theaters even today. There were many categories of drama: classical drama, melodrama, satiric, epic, comedy, etc. The syndrome of xenophobia or dyslexia was overcome by the pathos of the actors who practiced methodically and emphatically. Acrobatics were also euphoric. There was a plethora of anecdotal themes, with which the acrobats would electrify the ecstatic audience with scenes from mythical and historical episodes.
Some theatric episodes were characterized as scandalous and blasphemous. Pornography, bigamy, hemophilia, nymphomania, polyandry, polygamy and heterosexuality were dramatized in a pedagogical way so the mysticism about them would not cause phobia or anathema or taken as anomaly but through logic, dialogue and analysis skepticism and the pathetic or cryptic mystery behind them would be dispelled.
It is historically and chronologically proven that theater emphasized pedagogy, idealism and harmony. Paradoxically it also energized patriotism a phenomenon that symbolized ethnically character and phenomenal heroism.
Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε για να δείξει ότι μπορεί κάποιος να γράψει ένα σοφιστικέ αγγλικό κείμενο χρησιμοποιώντας αποκλειστικά λέξεις με ελληνική προέλευση.

The genesis of classical drama was…
not symptomatic. Aneuphoria of charismatic and talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. The syntax and phraseology used by scholars, academicians and philosophers in their rhetoric, had many grammatical idioms and idiosyncrasies.
The protagonists periodically used pseudonyms. Anonymity was a syndrome that characterized the theatrical atmosphere.

The panoramic fantasy, the mystique, the melody, the aesthetics, the use of the cosmetic epithets are characteristics of drama.
Eventhrough the theaters were physically gigantic, there was noneed for microphones because the architecture and the acoustics would echo isometrically and crystal – clear. Many epistomologists of physics, aerodynamics, acoustics, electronics, electromagnetics can not analyze – explain the ideal and isometric acoustics of Hellenic theaters even today. There were many categories of drama: classical drama, melodrama, satiric, epic, comedy, etc. The syndrome of xenophobia or dyslexia was overcome by the pathos of the actors who practiced methodically and emphatically. Acrobatics were also euphoric. There was a plethora of anecdotal themes, with which the acrobats would electrify the ecstatic audience with scenes from mythical and historical episodes.
Some theatric episodes were characterized as scandalous and blasphemous. Pornography, bigamy, hemophilia, nymphomania, polyandry, polygamy and heterosexuality were dramatized in a pedagogical way so the mysticism about them would not cause phobia or anathema or taken as anomaly but through logic, dialogue and analysis skepticism and the pathetic or cryptic mystery behind them would be dispelled.
It is historically and chronologically proven that theater emphasized pedagogy, idealism and harmony. Paradoxically it also energized patriotism a phenomenon that symbolized ethnically character and phenomenal heroism.

0 Δροσουλίτες, ένα τοπικό φυσικό φαινόμενο που έγινε θρύλος!


Κάθε χρόνο στα τέλη του Μάη, με την πρωινή δροσιά εμφανίζονται οι «Δροσουλίτες», τα φαντάσματα των νεκρών πολεμιστών του Χατζή Μιχάλη Νταλιάνη που υπερασπίστηκαν το κάστρο Φραγκοκάστελλο από τους Τούρκους.

Εξακόσια παλικάρια πολέμησαν ενάντια σε 8.000 Τούρκους. Αντεξαν περισσότερο από μια βδομάδα αλλά στο τέλος χάθηκαν οι 335 από αυτούς, μαζί κι ο αρχηγός τους....
Οι απώλειες των Τούρκων ήταν 800 στρατιώτες. Οπως λέει ο θρύλος, τα κορμιά των πολεμιστών του Νταλιάνη έμειναν άταφα, ώσπου δυνατός άνεμος φύσηξε κι έφερε την άμμο από τούς αμμόλοφους της παραλίας "Ορθή Αμμος" και τα σκέπασε. Τις τελευταίες μέρες του Μαίου και τις πρώτες του Ιουνίου, ανθρωπόμορφες σκιές εμφανίζονται να προχωράνε ό ένας πίσω από τον άλλο για 10 λεπτά περίπου την ανατολή του ήλιου, μόνο με άπνοια και αυξημένη υγρασία στην ατμόσφαιρα. Προχωρούν αργά προς το κάστρο και χάνονται στη θάλασσα.

Δροσουλίτες, επιστημονική εξήγηση

Πολλοί ισχυρίζονται ότι έχουν δει τις σκιές από τους Δροσουλίτες και, σύμφωνα με μια....

ερμηνεία, πρόκειται για αντικατοπτρισμό που οφείλεται στη διάθλαση των ηλιακών ακτίνων στο νέφος της πρωινής δροσιάς. Οι κάτοικοι του Φραγκοκάστελλου είχαν κάνει την παρατηρηση αυτή, ότι δηλαδή τα "φαντάσματα" εμφανίζονται μόνο πολύ νωρίς το πρωί με την δροσιά, γι αυτό και τους έδωσαν το όνομα "Δροσουλίτες". Οι Δροσουλίτες είναι άκακα φαντάσματα που δεν πείραξαν ποτέ κανένα.

Δροσουλίτες, εμφανίσεις

Λέγεται ότι το 1890 Τούρκοι στρατιώτες που βρίσκονταν στο Φραγκοκάστελλο, έφυγαν πανικόβλητοι όταν αντίκρυσαν τους Δροσουλίτες. Πολλά χρόνια αργότερα, όταν οι Γερμανοί είχαν καταλάβει την Κρήτη, ένα στρατιωτικό απόσπασμα είδε τα φαντάσματα, νόμισε ότι ήταν αντάρτες και άρχισαν να πυροβολούν εναντίον τους. Φυσικά δεν πληγώθηκε κανείς, παρά μόνο η αξιοπρέπεια των Γερμανών στρατιωτών.

Οι σκιές δεν εμφανίζονται κάθε χρονιά, αλλά μπορεί να περάσουν αρκετά χρόνια χωρίς καμιά εμφάνιση. Επίσης δεν έχουν φωτογραφηθεί ή βιντεοσκοπηθεί ποτέ.

Η τοποθεσία του κάστρου Φραγκοκάστελλο:


0 Καλό μπάνιο !!!

0 Φωτογραφίες από τη λίμνη Kuril όπου γεννούν οι σολομοί

Δείτε μερικές όμορφες φωτογραφίες από τη λίμνη Kuril στην Καμτσάτκα όπου γεννούν οι σολομοί.

0 20 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗΣ...



Λέμε τώρα .... δεν έχει πιάσει η νάρκωση και ακούς τους γιατρούς να λένε:


1."Καλύτερα να το φυλαξουμε αυτό. Μπορεί να το χρειαστεί ο ιατροδικαστής."

2."Ρε παιδιά, λείπει μια σελίδα απο τις οδηγίες χρήσης!"

3."Εε, φέρτο πίσω αυτό, βρωμόγατο..."

4."Για μισό λεπτό. Αν αυτό δέν ειναι η σπλήνα του, τότε

ΤΙ σκατά ειναι;"

5."Δώσε μου... το...ε...το...έλα γαμώ το, πώς το λένε, μωρέ;"

6."Ούπς! Το παράκανα. Αλήθεια, έχει επιζήσει κανένας ύστερα απο 500ml από αυτό εδώ το πράγμα;"

7."Όλοι ακίνητοι! Έχασα τους φακούς επαφής μου!"

8."Λοιπόν, παιδιά, αυτό θα είναι μια μεγάλη εμπειρία για όλους μας."

9."ΠΡΟΣΕΧΕ! Φτού! Αλλά δέν πειράζει, μωρέ. Το πάτωμα είναι καθαρό, δέν είναι;"

10."ΤΙ εννοείς οτί δεν μπήκε στο χειρουργείο για αλλαγή φύλου;"

11."Μην ανησυχείς. Νομίζω ότι αυτό είναι αρκετά κοφτερό."

12.(Στο κινητό)"Τι εννοείς; Θέλεις διαζύγιο;"

13."ΦΩΤΙΑ! ΦΩΤΙΑ! Όλοι έξω!"

14."Θα το πιστεύατε ποτέ, ρε παιδιά, ότι είχε τόσο αίμα μέσα του αυτός ο τυπάκος;"

15."Φορούσα γάντια, δεν φορούσα;"

16."Ρε γαμώ το, να μήν σταματάει να τρέχει η μύτη μου..."

17."Να του πούμε την αλήθεια όταν ξυπνήσει ή οχι;"

18."Είδε κανείς πού ακούμπησα τον καφέ μου;"

19."Μα τέτοιο χρώμα πρέπει να χει το συκώτι;"

20."Δέξου αυτήν την ταπεινή προσφορά από τους υπηρέτες σου, ω μεγάλε αρχηγέ του σκότους!"

0 Οι σκύλοι μιμούνται τις κινήσεις των ανθρώπων



Τις κινήσεις του σώματος των ανθρώπων μιμούνται αυτόματα οι σκύλοι, σύμφωνα με νέα έρευνα Αυστριακών επιστημόνων.

Η αυτόματη μίμηση της συμπεριφοράς είναι σημαντικό στοιχείο της κοινωνικής εκπαίδευσης στους ανθρώπους.....

Ωστόσο οι ερευνητές επισημαίνουν ότι το φαινόμενο –ο παρατηρητής κάνει τις ίδιες κινήσεις σώματος με αυτόν που βλέπει- είναι σύνηθες σε πολλά ζώα.

Η έρευνα, με επικεφαλής την δρ. Friederike Range από το πανεπιστήμιο της Βιέννης, αποδεικνύει ότι ο τρόπος με τον οποίοι οι άνθρωποι επικοινωνούν και παίζουν με τον σκύλο τους είναι καθοριστικός για την ανάπτυξη μιμητικής συμπεριφοράς.

Για τις ανάγκες της έρευνας η δρ Range και η ομάδα της έκαναν δοκιμές χρησιμοποιώντας ένα χαρτόκουτο, το οποίο είχε μια πόρτα που άνοιγε με χερουλάκι.

Οι ερευνητές έδειξαν στους σκύλους πώς να ανοίγουν την πόρτα του χαρτόκουτου χρησιμοποιώντας το χέρι τους ή το στόμα τους.

Παράλληλα, έφτιαξαν μια δεύτερη ομάδα με σκύλους οι οποίοι έπρεπε να κάνουν το αντίθετο από τους ιδιοκτήτες τους.

Όταν δηλαδή ο ιδιοκτήτης άνοιγε την πόρτα με το χέρι του, ο σκύλος έπρεπε να την ανοίξει με το στόμα του και όταν ο ιδιοκτήτης άνοιγε την πόρτα με το στόμα του, τότε ο σκύλος έπρεπε να την ανοίξει με το πόδι του.

Όπως προέκυψε από την έρευνα, τα σκυλιά που έπρεπε να μιμηθούν τις κινήσεις των ιδιοκτητών τους έμαθαν πολύ γρηγορότερα συγκριτικά με τα σκυλιά που έπρεπε να κάνουν την αντίθετη κίνηση από τους ιδιοκτήτες τους.

Αυτό δείχνει ότι οι σκύλοι είχαν προδιάθεση να μιμηθούν τις κινήσεις που έκαναν οι ιδιοκτήτες τους με τα χέρια και με το στόμα, και να κάνουν ακριβώς αυτό που έβλεπαν, χρησιμοποιώντας τις πατούσες και τη μουσούδα τους.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...