ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

0 16 ευρώ το κρητικό λάδι στη Γερμανία!

Ενώ από τον παραγωγό φεύγει με... 2 ευρώ φτάνει και πωλείται...8 φορές πάνω! Δείτε τις φωτογραφίες από γερμανικά σουπερμάκετ!



Γενικά είμαι άνθρωπος ολιγαρκής.Δεν μου αρέσουν τα κραυγαλέα σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μου έτσι λοιπόν και τα σούπερ μάρκετ που συχναζω στην Γερμανία διαλέγω τα μεσαίας κλίμακας απο άποψη προσφοράς όσο και τιμών.Η υπερχώροι απλά με ανχώνουν.Που θα έβρισκα όμως ελληνικό κριθαρακι;
Μόνο σε ένα υπερκατάστημα που για να το διασχίσεις χρειάζεσαι μια ώρα με ποδήλατο;
Πριν όμως φτάσω καλά καλά στον διάδρομο με τα διεθνή προϊόντα πέρασα απο το ράφι με τα ελληνικά ελαιόλαδα και εκεί έμεινα.Και όταν λέω έμεινα εννοώ πως δεν ξεκολούσα τα ματιά μου πάνω απο τις τιμές του έξτρα παρθενου ελαιολάδου.Τρεις ποικιλίες κρητικές άνω των 15 Ευρώ το κιλό ενώ αρκετά αλλά με 13 και 12!


Το οικονομικοτερο λάδι απο μείγμα διαφόρων ειδών ήταν 6 Ε το κιλό,το οποίο εχω δοκιμάσει και μάλλον φέρνει σε σπορέλαιο.Αναρωτιέμαι εγώ τώρα .Πως είναι δυνατόν το λάδι αυτό να φεύγει από τα χέρια του παραγωγού με 2 Ε και λιγότερα και εγώ να το αγοράζω στην Γερμανία 16 Ε;Τι συμβαίνει με τους αγροτικούς συνεταιρισμους;Αν δεν κάνω λάθος δημιουργήθηκαν για να γεφυρωσουν το χάσμα και όχι να το διευρύνουν .

Γιώτα Γιαννοπούλου
cretalive. 
http://topeiraxtiri.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...