Το παρθενικό ταξίδι του "Τιτανικού" είχε αρχικά σχεδιαστεί να γίνει στις 20 Μαρτίου του 1912. Έξι μήνες νωρίτερα, στις 20 Σεπτεμβρίου 1911, το δίδυμο πλοίο του "Τιτανικού", που είχε το όνομα "Ολύμπικ" και ανήκε επίσης στην White Star Lines, συγκρούστηκε με βρετανικό πολεμικό πλοίο με αποτέλεσμα να υποστεί σημαντικές ζημιές. Παρά την σφοδρή σύγκρουση το πλοίο δεν βυθίστηκε αλλά κατάφερε να φτάσει στο λιμάνι του Southampton. Το τραγικό για τους πλοιοκτήτες ήταν οτι το "Ολύμπικ" ήταν ανασφάλιστο και η ζημιά δυσβάσταχτη για τα οικονομικά τους.
Το σατανικό σχέδιο για την δήθεν βύθιση του "Τιτανικού" Με τον "Τιτανικό" να βρίσκετε ακόμη στο ναυπηγείο και το "Ολύμπικ" ανασφάλιστο, η πλοιοκτήτρια εταιρεία βρισκότανε πλέον στα πρόθυρα της καταστροφής! Όταν το "Ολύμπικ" επέστρεψε στα ναυπηγεία Harland & Wolf στο Belfast για επισκευές, οι ιθύνοντες της εταιρείας εμπνεύστηκαν το "σατανικό σχέδιο" που θα τους έσωζε από την οικονομική κατάρρευση:
αφού ανακοίνωναν οτι το πολυαναμενόμενο παρθενικό ταξίδι του "Τιτανικού" θα καθυστερούσε για λίγες ημέρες ώστε να κερδίσουν χρόνο, στην συνέχεια θα επισκεύαζαν το "Ολύμπικ" και θα το μετονόμαζαν σε "Τιτανικό". Έτσι τα δύο πανομοιότυπα πλοία θα άφηναν τους χώρους του ναυπηγείου με διαφορετικά ονόματα.
Μετά οι πλοιοκτήτες θα φρόντιζαν ώστε ο, ασφαλισμένος για πολλά εκατομμύρια ,"Τιτανικός"- που στην πραγματικότητα θα ήταν το "δίδυμο" πλοίο "Ολυμπικ"- κατά το παρθενικό ταξίδι να έχει μια μικρή σύγκρουση. Η σύγκρουση θα ήταν ελεγχόμενη ώστε να μην κινδυνεύσει κανείς και η White Star Lines θα εισέπρατε τα ασφάλιστρα.
Για να είναι σίγουροι πως όλα θα πάνε καλά οι άνθρωποι της εταιρείας θα έβαζαν ένα ακόμη πλοίο τους να παρακολουθεί διακριτικά από απόσταση τον "Τιτανικο-Ολύμπικ" και σε περίπτωση ανάγκης να πλησιάσει, να βοηθήσει στην εκκένωση και να ρυμουλκύσει το κρουαζιερόπλοιο με ασφάλεια στην Νέα Υόρκη. Στην συνέχεια θα επισκεύαζαν το πλοίο, θα του ξαναέδιναν το πραγματικό του όνομα ενώ θα είχαν στην διάθεση τους και τον αληθινό "Τιτανικό"!!Στις 10 Απριλίου 1912 - με καθυστέρηση είκοσι ημερών από την ημερομηνία που αρχικά είχε ανακοινωθεί- δεν σάλπαρε για το μοιραίο ταξίδι του ο "Τιτανικός", αλλά το επισκευασμένο και ξαναβαφτισμένο "Ολύμπικ"- το "δίδυμο" πλοίο του "Τιτανικού" που ήταν πανομοιότυπο τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.Κατ' επέκταση τα μεσάνυχτα της 14ης προς 15ης Απριλίου το πλοίο που συγκρούστηκε και οδήγησε στον θάνατο 1523 ανθρώπους δεν ήταν ο θρυλικός "Τιτανικος" αλλά το ολόιδιο πλοίο της εταιρείας White Star. Ο λόγος; Οι πλοιοκτήτες βρίσκονταν στα πρόθυρα οικονομικής καταστροφής και είχαν σχεδιάσει ένα "δήθεν" ναυάγιο του "Τιτανικού" για να εισπράξουν το υπέρογκο ποσό της ασφάλειας. Μόνο που η σύγκρουση δεν ήταν ανώδυνη όπως υπολόγιζαν αφού όλα πήγαν στραβά!!
Το παραπάνω σενάριο συνωμοσίας δεν αποτελεί αποκύημα της δικής μας φαντασίας. Το 1998, ο συγγραφεας Robin Gardiner κυκλοφόρησε ένα βιβλίο με τίτλο "Τιτανικός: Το Πλοίο Που Ποτέ Δεν Ναυάγησε?" (Titanic: The Ship That Never Sank?). Σε αυτό παρουσίαζε την θεωρία του, σύμφωνα με την οποία το πλοίο που ναυάγησε δεν ήταν ο "Τιτανικός" αλλά το "Ολύμπικ". Ο Gardiner μάλιστα προχώρησε ακόμη πιο πέρα υποστηρίζοντας οτι ο δήθεν-Τιτανικός δεν συγκρούστηκε με παγόβουνο, αλλά με ένα από τα πλοία που τον ακολουθούσαν, όταν αυτο για άγνωστους λόγους πλησίασε πολύ κοντά του με σβηστα φώτα. Κατά τον συγγραφέα αυτός είναι και ο λόγος που οι αυτόπτες μάρτυρες μιλούν για "παγόβουνο που εμφανίστηκε ξαφνικά μπροστά στο πλοίο". Όπως γίνεται πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις η άποψη του Gardiner, αμφισβητήθηκε έντονα, χαρακτηρίστηκε "αστεία" και απαξιώθηκε. Μην περιμένετε από εμάς να σας διαφωτίσουμε ως προς την αξιοπιστία της θεωρίας του Robin Gardiner. Αυτό που θα κάνουμε είναι να σας δώσουμε μερικά ακόμη στοιχεία για το θέμα αυτό. Τα συμπεράσματα δικά σας!
Δεκάδες είναι οι μαρτυρίες επιζώντων του θρυλικού ναυαγίου που μιλούν για ένα πλοίο που ακολουθούσε τον "Τιτανικό" σε ολόκληρο το ταξίδι του.
Προσθέτουν μάλιστα οτι χάθηκε μυστηριωδώς μετά την πρόσκρουση στο παγόβουνο και δεν πήγε να βοηθήσει στην διάσωση των ναυαγών.
Το πλήρωμα του πλοίου "Californian" που έπλεε στην περιοχή, υποστηρίζει ακριβώς το ίδιο: λίγο πριν ο "Τιτανικός" εκπέμψει "sos" είδαν καθαρά ένα πλοίο στην ίδια θαλάσσια περιοχή αλλά από το μέγεθος του συμπέραναν οτι δεν ήταν ο "Τιτανικός". Η περίπτωση βεβαίως του πλοίου Californian είναι ένα σκοτεινό σημείο στην ιστορία του "Τιτανικου" όμως η συγκεκριμένη μαρτυρία θεωρείται αξιόπιστη αφού συμπίπτει με αυτή των διασωθέντων.
Σήμερα σχεδόν 100 χρόνια μετα το ναυάγιο δεν έχει κανείς διευκρινήσει με σαφήνεια ποιό ήταν το "πλοίο φάντασμα" που ακολουθούσε τον "Τιτανικό" και κυρίως γιατί εξαφανίστηκε μετά το ναυάγιο. Σε αυτα τα ερωτήματα έρχεται να απαντησει ο συγγραφέας Robin Gardiner ��ε την "θεωρία συνωμοσίας "του. Ο Gardiner -που υποστηρίζει οτι το πλοίο που βυθίστηκε δεν ήταν ο "Τιτανικός" αλλά το ολόιδιο πλοιο "Olympic" για να εισπράξει η εταιρεία το ποσό της ασφάλειας -προχωράει την θεωρία του ένα βήμα παραπέρα.
Συγκεκριμένα λέει ότι ο "Τιτανικός" δεν προσέκρουσε πάνω σε παγόβουνο, όπως όλοι νομίζουμε, αλλά σε ένα πλοίο. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, το αρχικό σχέδιο της πλοιοκτήτριας εταιρείας ήταν να ρίξουν το κρουαζιερόπλοιο σε ένα μικρό παγόβουνο γιατί θεωρούσαν οτι ήταν αδύνατο (!!) να βυθιστεί αμέσως το συγκεκριμένο πλοίο από αυτήν την πρόσκρουση. Είχαν κανονίσει λοιπόν να ακολουθεί σε διακριτική απόσταση ένα άλλο πλοίο, το οποίο θα πλησίαζε αμέσως μετά το στημένο "ατύχημα", θα βοηθούσε στην εκκένωση του "Olympic-Titanic" και αμέσως μετά στην ρυμούλκηση του.
Το σχέδιο όμως δεν εφαρμόστηκε σωστά. Για άγνωστους λόγους -μηχανικη βλάβη ίσως;- το πλοίο που ακολουθούσε τον "Τιτανικό" πλησίασε υπερβολικά κοντά με αποτέλεσμα να συγκρουστεί μαζί του και να προκληθούν και στα δύο τεράστιες ζημιές. Σύμφωνα πάντα με τον Gardiner το μοιραίο πλοίο-φάντασμα βυθίστηκε και αυτό λίγη ώρα πριν από τον "Τιτανικό"- για αυτό και "εξαφανίστηκε μυστηριωδώς" όπως κατέθεσαν οι αυτόπτες μάρτυρες."Τιτανικός" και "Olympic": ποιο από τα δύο όμοια πλοία της White Star Lines βυθίστηκε στο θρυλικό ναυάγιο? Όποια κι αν ειναι η απάντηση το βέβαιο είναι ότι - αν ισχύει η θεωρία συνωμοσίας περί μη βύθισης του "Τιτανικού" τότε- το ένα από τα δύο πλοία έμεινε "ζωντανό". Άραγε που βρίσκετε σήμερα;Όποιο από τα δύο πλοία κι αν βυθίστηκε στα παγωμένα νερα του Ατλαντικού την νύχτα της 14ης Απριλιου 1914, το άλλο παρέμεινε άθικτο. Είτε αυτός ήταν ο αληθινός "Τιτανικός", είτε όχι , το πλοίο που έφερε το όνομα "Olympic" ήταν ολόιδιο με αυτό που ναυάγησε, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Και η απορία που προκύπτει είναι τι απέγινε άραγε αυτό το κρουαζιερόπλοιο.Το ενδιαφέρον του κόσμου για τον "Τιτανικό" είναι τόσο έντονο 100 χρόνια μετά που η ύπαρξη έστω ενός "δίδυμου" πλοίου θα αποτελούσε πόλο έλξης εκατομμυρίων επισκέπτων από όλον τον κόσμο. Δυστυχώς όμως η White Star Lines είχε άλλη άποψη. Μετά το μοιραίο ναυάγιο,το "Olympic" συνέχισε κανονικά τα δρομολόγια του. Στον Α παγκόσμιο πόλεμο επιτάχθηκε για να μεταφέρει αμερικανούς και αυστραλούς στρατιώτες στην πρώτη γραμμή με το κωδικό όνομα Τ2810.
Μετά την λήξη του πολέμου το 1918 και μέχρι το 1934 το "δίδυμο" του "Τιτανικού" ξανάγινε κρουαζιερόπλοιο υπερατλαντικών ταξιδιών. 'Οταν η πλοιοκτήτρια εταιρεία κατέρρευσε οικονομικά και εξαγοράστηκε, οι νέοι ιδιοκτήτες πούλησαν το πλοίο για παλιοσίδερα έναντι του ποσού των 100.000 δολλαρίων.
Έτσι στις 11 Οκτωβρίου 1935 το πλοίο - που για κάποιους ήταν ο ίδιος ο "Τιτανικός" με το όνομα "Ολυμπικ"- οδηγηθήκε στην Thomas Ward Company στην Σκωτία. Για έναν περί που χρόνο όλα τα είδη πολυτελείας, από τα διακοσμητικά και τα έπιπλα, μέχρι τα σκεύη, βγήκαν σε δημόσιο πλειστηριασμό. Αμέσως μετά το πλοίο που θα μπορούσε να είναι το δημοφιλέστερο μουσείο του κόσμου, παραδόθηκε στην μανία των ειδικών μηχανημάτων και μεταβλήθηκε σε παλιοσίδερα. Μαζί του χάθηκε κάθε ελπίδα να μάθουμε εαν το "Ολύμπικ" ήταν ή οχι ο "Τιτανικός".
πηγή: http://gforvendetta.blogspot.com
Το σατανικό σχέδιο για την δήθεν βύθιση του "Τιτανικού" Με τον "Τιτανικό" να βρίσκετε ακόμη στο ναυπηγείο και το "Ολύμπικ" ανασφάλιστο, η πλοιοκτήτρια εταιρεία βρισκότανε πλέον στα πρόθυρα της καταστροφής! Όταν το "Ολύμπικ" επέστρεψε στα ναυπηγεία Harland & Wolf στο Belfast για επισκευές, οι ιθύνοντες της εταιρείας εμπνεύστηκαν το "σατανικό σχέδιο" που θα τους έσωζε από την οικονομική κατάρρευση:
αφού ανακοίνωναν οτι το πολυαναμενόμενο παρθενικό ταξίδι του "Τιτανικού" θα καθυστερούσε για λίγες ημέρες ώστε να κερδίσουν χρόνο, στην συνέχεια θα επισκεύαζαν το "Ολύμπικ" και θα το μετονόμαζαν σε "Τιτανικό". Έτσι τα δύο πανομοιότυπα πλοία θα άφηναν τους χώρους του ναυπηγείου με διαφορετικά ονόματα.
Μετά οι πλοιοκτήτες θα φρόντιζαν ώστε ο, ασφαλισμένος για πολλά εκατομμύρια ,"Τιτανικός"- που στην πραγματικότητα θα ήταν το "δίδυμο" πλοίο "Ολυμπικ"- κατά το παρθενικό ταξίδι να έχει μια μικρή σύγκρουση. Η σύγκρουση θα ήταν ελεγχόμενη ώστε να μην κινδυνεύσει κανείς και η White Star Lines θα εισέπρατε τα ασφάλιστρα.
Για να είναι σίγουροι πως όλα θα πάνε καλά οι άνθρωποι της εταιρείας θα έβαζαν ένα ακόμη πλοίο τους να παρακολουθεί διακριτικά από απόσταση τον "Τιτανικο-Ολύμπικ" και σε περίπτωση ανάγκης να πλησιάσει, να βοηθήσει στην εκκένωση και να ρυμουλκύσει το κρουαζιερόπλοιο με ασφάλεια στην Νέα Υόρκη. Στην συνέχεια θα επισκεύαζαν το πλοίο, θα του ξαναέδιναν το πραγματικό του όνομα ενώ θα είχαν στην διάθεση τους και τον αληθινό "Τιτανικό"!!Στις 10 Απριλίου 1912 - με καθυστέρηση είκοσι ημερών από την ημερομηνία που αρχικά είχε ανακοινωθεί- δεν σάλπαρε για το μοιραίο ταξίδι του ο "Τιτανικός", αλλά το επισκευασμένο και ξαναβαφτισμένο "Ολύμπικ"- το "δίδυμο" πλοίο του "Τιτανικού" που ήταν πανομοιότυπο τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.Κατ' επέκταση τα μεσάνυχτα της 14ης προς 15ης Απριλίου το πλοίο που συγκρούστηκε και οδήγησε στον θάνατο 1523 ανθρώπους δεν ήταν ο θρυλικός "Τιτανικος" αλλά το ολόιδιο πλοίο της εταιρείας White Star. Ο λόγος; Οι πλοιοκτήτες βρίσκονταν στα πρόθυρα οικονομικής καταστροφής και είχαν σχεδιάσει ένα "δήθεν" ναυάγιο του "Τιτανικού" για να εισπράξουν το υπέρογκο ποσό της ασφάλειας. Μόνο που η σύγκρουση δεν ήταν ανώδυνη όπως υπολόγιζαν αφού όλα πήγαν στραβά!!
Το παραπάνω σενάριο συνωμοσίας δεν αποτελεί αποκύημα της δικής μας φαντασίας. Το 1998, ο συγγραφεας Robin Gardiner κυκλοφόρησε ένα βιβλίο με τίτλο "Τιτανικός: Το Πλοίο Που Ποτέ Δεν Ναυάγησε?" (Titanic: The Ship That Never Sank?). Σε αυτό παρουσίαζε την θεωρία του, σύμφωνα με την οποία το πλοίο που ναυάγησε δεν ήταν ο "Τιτανικός" αλλά το "Ολύμπικ". Ο Gardiner μάλιστα προχώρησε ακόμη πιο πέρα υποστηρίζοντας οτι ο δήθεν-Τιτανικός δεν συγκρούστηκε με παγόβουνο, αλλά με ένα από τα πλοία που τον ακολουθούσαν, όταν αυτο για άγνωστους λόγους πλησίασε πολύ κοντά του με σβηστα φώτα. Κατά τον συγγραφέα αυτός είναι και ο λόγος που οι αυτόπτες μάρτυρες μιλούν για "παγόβουνο που εμφανίστηκε ξαφνικά μπροστά στο πλοίο". Όπως γίνεται πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις η άποψη του Gardiner, αμφισβητήθηκε έντονα, χαρακτηρίστηκε "αστεία" και απαξιώθηκε. Μην περιμένετε από εμάς να σας διαφωτίσουμε ως προς την αξιοπιστία της θεωρίας του Robin Gardiner. Αυτό που θα κάνουμε είναι να σας δώσουμε μερικά ακόμη στοιχεία για το θέμα αυτό. Τα συμπεράσματα δικά σας!
Δεκάδες είναι οι μαρτυρίες επιζώντων του θρυλικού ναυαγίου που μιλούν για ένα πλοίο που ακολουθούσε τον "Τιτανικό" σε ολόκληρο το ταξίδι του.
Προσθέτουν μάλιστα οτι χάθηκε μυστηριωδώς μετά την πρόσκρουση στο παγόβουνο και δεν πήγε να βοηθήσει στην διάσωση των ναυαγών.
Το πλήρωμα του πλοίου "Californian" που έπλεε στην περιοχή, υποστηρίζει ακριβώς το ίδιο: λίγο πριν ο "Τιτανικός" εκπέμψει "sos" είδαν καθαρά ένα πλοίο στην ίδια θαλάσσια περιοχή αλλά από το μέγεθος του συμπέραναν οτι δεν ήταν ο "Τιτανικός". Η περίπτωση βεβαίως του πλοίου Californian είναι ένα σκοτεινό σημείο στην ιστορία του "Τιτανικου" όμως η συγκεκριμένη μαρτυρία θεωρείται αξιόπιστη αφού συμπίπτει με αυτή των διασωθέντων.
Σήμερα σχεδόν 100 χρόνια μετα το ναυάγιο δεν έχει κανείς διευκρινήσει με σαφήνεια ποιό ήταν το "πλοίο φάντασμα" που ακολουθούσε τον "Τιτανικό" και κυρίως γιατί εξαφανίστηκε μετά το ναυάγιο. Σε αυτα τα ερωτήματα έρχεται να απαντησει ο συγγραφέας Robin Gardiner ��ε την "θεωρία συνωμοσίας "του. Ο Gardiner -που υποστηρίζει οτι το πλοίο που βυθίστηκε δεν ήταν ο "Τιτανικός" αλλά το ολόιδιο πλοιο "Olympic" για να εισπράξει η εταιρεία το ποσό της ασφάλειας -προχωράει την θεωρία του ένα βήμα παραπέρα.
Συγκεκριμένα λέει ότι ο "Τιτανικός" δεν προσέκρουσε πάνω σε παγόβουνο, όπως όλοι νομίζουμε, αλλά σε ένα πλοίο. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, το αρχικό σχέδιο της πλοιοκτήτριας εταιρείας ήταν να ρίξουν το κρουαζιερόπλοιο σε ένα μικρό παγόβουνο γιατί θεωρούσαν οτι ήταν αδύνατο (!!) να βυθιστεί αμέσως το συγκεκριμένο πλοίο από αυτήν την πρόσκρουση. Είχαν κανονίσει λοιπόν να ακολουθεί σε διακριτική απόσταση ένα άλλο πλοίο, το οποίο θα πλησίαζε αμέσως μετά το στημένο "ατύχημα", θα βοηθούσε στην εκκένωση του "Olympic-Titanic" και αμέσως μετά στην ρυμούλκηση του.
Το σχέδιο όμως δεν εφαρμόστηκε σωστά. Για άγνωστους λόγους -μηχανικη βλάβη ίσως;- το πλοίο που ακολουθούσε τον "Τιτανικό" πλησίασε υπερβολικά κοντά με αποτέλεσμα να συγκρουστεί μαζί του και να προκληθούν και στα δύο τεράστιες ζημιές. Σύμφωνα πάντα με τον Gardiner το μοιραίο πλοίο-φάντασμα βυθίστηκε και αυτό λίγη ώρα πριν από τον "Τιτανικό"- για αυτό και "εξαφανίστηκε μυστηριωδώς" όπως κατέθεσαν οι αυτόπτες μάρτυρες."Τιτανικός" και "Olympic": ποιο από τα δύο όμοια πλοία της White Star Lines βυθίστηκε στο θρυλικό ναυάγιο? Όποια κι αν ειναι η απάντηση το βέβαιο είναι ότι - αν ισχύει η θεωρία συνωμοσίας περί μη βύθισης του "Τιτανικού" τότε- το ένα από τα δύο πλοία έμεινε "ζωντανό". Άραγε που βρίσκετε σήμερα;Όποιο από τα δύο πλοία κι αν βυθίστηκε στα παγωμένα νερα του Ατλαντικού την νύχτα της 14ης Απριλιου 1914, το άλλο παρέμεινε άθικτο. Είτε αυτός ήταν ο αληθινός "Τιτανικός", είτε όχι , το πλοίο που έφερε το όνομα "Olympic" ήταν ολόιδιο με αυτό που ναυάγησε, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Και η απορία που προκύπτει είναι τι απέγινε άραγε αυτό το κρουαζιερόπλοιο.Το ενδιαφέρον του κόσμου για τον "Τιτανικό" είναι τόσο έντονο 100 χρόνια μετά που η ύπαρξη έστω ενός "δίδυμου" πλοίου θα αποτελούσε πόλο έλξης εκατομμυρίων επισκέπτων από όλον τον κόσμο. Δυστυχώς όμως η White Star Lines είχε άλλη άποψη. Μετά το μοιραίο ναυάγιο,το "Olympic" συνέχισε κανονικά τα δρομολόγια του. Στον Α παγκόσμιο πόλεμο επιτάχθηκε για να μεταφέρει αμερικανούς και αυστραλούς στρατιώτες στην πρώτη γραμμή με το κωδικό όνομα Τ2810.
Μετά την λήξη του πολέμου το 1918 και μέχρι το 1934 το "δίδυμο" του "Τιτανικού" ξανάγινε κρουαζιερόπλοιο υπερατλαντικών ταξιδιών. 'Οταν η πλοιοκτήτρια εταιρεία κατέρρευσε οικονομικά και εξαγοράστηκε, οι νέοι ιδιοκτήτες πούλησαν το πλοίο για παλιοσίδερα έναντι του ποσού των 100.000 δολλαρίων.
Έτσι στις 11 Οκτωβρίου 1935 το πλοίο - που για κάποιους ήταν ο ίδιος ο "Τιτανικός" με το όνομα "Ολυμπικ"- οδηγηθήκε στην Thomas Ward Company στην Σκωτία. Για έναν περί που χρόνο όλα τα είδη πολυτελείας, από τα διακοσμητικά και τα έπιπλα, μέχρι τα σκεύη, βγήκαν σε δημόσιο πλειστηριασμό. Αμέσως μετά το πλοίο που θα μπορούσε να είναι το δημοφιλέστερο μουσείο του κόσμου, παραδόθηκε στην μανία των ειδικών μηχανημάτων και μεταβλήθηκε σε παλιοσίδερα. Μαζί του χάθηκε κάθε ελπίδα να μάθουμε εαν το "Ολύμπικ" ήταν ή οχι ο "Τιτανικός".
πηγή: http://gforvendetta.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου