Η Κυβέρνηση ανακοίνωσε την κατάργηση 1933 σχολείων και τη συνένωσή τους σε 877.Πρόκειται για αντιδραστική, αντιπαιδαγωγική εξέλιξη, που θα επιφέρει ισχυρό πλήγμα στη μόρφωση των παιδιών του λαού μας. Θα τσακίσει και τα.....εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών!
Συγχωνεύουν τα σχολεία, τα θέλουν «πολυδύναμα και εύρωστα», με μεγάλο αριθμό μαθητών, για.....
να: Ετοιμάσουν το έδαφος για τη λειτουργία του «νέου σχολείου», την εφαρμογή του Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος, των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και τις «καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας» (βλ δελτίο τύπου υπουργείου Παιδείας 13/3/2011). Έτσι, για παράδειγμα, τους βολεύει.... καλύτερα να λειτουργήσουν τα πολλά μαθήματα επιλογής σε λύκειο με 400 μαθητές, απ’ ότι σε λύκειο με 150 μαθητές. Τους βολεύει καλύτερα να μπουν Πληροφορική και Αγγλικά στην Α’ Δημοτικού σε 12/θεσια δημοτικά και όχι σε ολιγοθέσια.
Προσελκύουν πιο εύκολα και πιο αποτελεσματικά χορηγούς-επενδυτές! Να δουλεύουν σαν εταιρείες. Γι’ αυτό μιλάνε για «αυτόνομη σχολική μονάδα», που πρέπει να βρίσκει πόρους, να ιδιοσυντηρείται και από αυτή την άποψη να έχουν διευθυντή-μάνατζερ (βλέπε 3848/2010). Με αυτό τον τρόπο, απαλλάσσεται το κράτος από την ευθύνη που έχει για τη λειτουργία των σχολείων. Η μόρφωση, όπως και η υγεία, γίνονται ατομική υπόθεση. Για να παραδώσουν πλευρές της λειτουργίας των σχολείων σε ιδιώτες, όπως έγινε στα νοσοκομεία, που συγχωνεύτηκαν (καθαριότητα, φύλαξη, κυλικεία).
Φτιάχνουν λοιπόν σχολεία αφημένα στο έλεος της αγοράς, σχολεία πολλών ταχυτήτων, σαν τα ξενοδοχεία (από εδώ τα καλά, από ‘κει τα σχολεία των φτωχών).
http://hellasxg.blogspot.com/2011/03/2000.html
http://anti-ntp.blogspot.com/
Συγχωνεύουν τα σχολεία, τα θέλουν «πολυδύναμα και εύρωστα», με μεγάλο αριθμό μαθητών, για.....
να: Ετοιμάσουν το έδαφος για τη λειτουργία του «νέου σχολείου», την εφαρμογή του Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος, των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και τις «καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας» (βλ δελτίο τύπου υπουργείου Παιδείας 13/3/2011). Έτσι, για παράδειγμα, τους βολεύει.... καλύτερα να λειτουργήσουν τα πολλά μαθήματα επιλογής σε λύκειο με 400 μαθητές, απ’ ότι σε λύκειο με 150 μαθητές. Τους βολεύει καλύτερα να μπουν Πληροφορική και Αγγλικά στην Α’ Δημοτικού σε 12/θεσια δημοτικά και όχι σε ολιγοθέσια.
Προσελκύουν πιο εύκολα και πιο αποτελεσματικά χορηγούς-επενδυτές! Να δουλεύουν σαν εταιρείες. Γι’ αυτό μιλάνε για «αυτόνομη σχολική μονάδα», που πρέπει να βρίσκει πόρους, να ιδιοσυντηρείται και από αυτή την άποψη να έχουν διευθυντή-μάνατζερ (βλέπε 3848/2010). Με αυτό τον τρόπο, απαλλάσσεται το κράτος από την ευθύνη που έχει για τη λειτουργία των σχολείων. Η μόρφωση, όπως και η υγεία, γίνονται ατομική υπόθεση. Για να παραδώσουν πλευρές της λειτουργίας των σχολείων σε ιδιώτες, όπως έγινε στα νοσοκομεία, που συγχωνεύτηκαν (καθαριότητα, φύλαξη, κυλικεία).
Φτιάχνουν λοιπόν σχολεία αφημένα στο έλεος της αγοράς, σχολεία πολλών ταχυτήτων, σαν τα ξενοδοχεία (από εδώ τα καλά, από ‘κει τα σχολεία των φτωχών).
http://hellasxg.blogspot.com/2011/03/2000.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου