Τα δημιουργικά τμήματα των διαφημιστικών εταιρειών έχουν ξεφύγει!
Εχοντας δοκιμάσει όλες τις μορφές συμπεριφορικού ελέγχου και
κινητοποίησης του καταναλωτικού κοινού (τηλεθεατών, ακροατών, χρηστών
του διαδικτύου), η νέα τάση στο χώρο της διαφήμισης απαιτεί σοκ, σοκ,
σοκ και πάλι σοκ!
Κορυφαίο παράδειγμα αυτής της αλά reality TV λογικής, η ακόλουθη
διαφήμιση η οποία χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μεταφορών της
Βρετανίας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού όσον αφορά την
κατανάλωση αλκοόλ πριν από την οδήγηση.
Το αποτέλεσμα είναι μία πραγματικά τρομακτική «φάρσα» που παραλίγο να προκαλέσει έμφραγμα στα ανυποψίαστα θύματα.
Με έμφραγμα όμως απειλείται και ο θεατής της εν λόγω διαφήμισης.
Οπότε καλό είναι οι ευαίσθητοι θεατές να αποφύγουν τη θέασή της.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
Κυριακή 9 Ιουνίου 2013
0 Ικανή να προκαλέσει έμφραγμα είναι η νέα διαφήμιση του υπουργείου Μεταφορών της Βρετανίας [βίντεο]
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου