ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012

0 Διευθύντρια της Coca Cola μας λέει ότι τα αναψυκτικά είναι πηγή υδατανθράκων, ενέργειας και ενυδάτωσης και όχι άδειων θερμίδων.

Ε αφού το λέει αυτή κάτι θα ξέρει. Πρόσφατα ο Δήμαρχος της Νέας Υόρκης πρότεινε να απαγορευτούν να πωλούνται ροφήματα με ζάχαρη όπως τα κανονικά αναψυκτικά σε εστιατόρια, καντίνες, φαστ φουντ που να ξεπερνάνε το μισό λίτρο και φυσικά ξεσηκώθηκαν όλοι. Δεν ξέρουμε αν θα ήταν αποτελεσματική αυτή η απαγόρευση, αλλά αυτό που είναι παράλογο είναι το να φαίνεται "μικρή" ποσότητα το μισό λίτρο αναψυκτικού να συνοδεύσει ένα γεύμα. Αυτή τη στιγμή στην Αμερική υπάρχει μέγεθος αναψυκτικού με χωρητικότητα 2 λίτρων (δες φωτογραφία-το πρώτο αναψυκτικό).

Με αφορμή αυτής της πρότασης έδωσε συνέντευξη η διευθύντρια των ανθρακούχων ροφημάτων της Coca Cola Βόρειας Αμερικής Κέιτι Μπέιν στην εφημερίδα USA Today. Σε ερωτήσεις του δημοσιογράφου η Μπειν αναφέρει ότι πολλά άτομα βασίζονται στα ροφήματα με ζάχαρη της εταιρίας για να λάβουν υδατάνθρακες και ενέργεια. Μάλιστα αναφέρει ότι και ο γιος της όταν επιστρέφει από το σχολείο χρειάζεται κάτι να τον "ανεβάσει" με θερμίδες και γεύση.

Όταν ο δημοσιογράφος ανέφερε ότι πολλοί πιστεύουν ότι αυτές οι θερμίδες είναι άδειες θερμίδες, η Μπέιν απάντησε ότι "εμείς" η Coca Cola δηλαδή, δεν πιστεύουμε σε άδειες θερμίδες και ότι τα δικά μας ροφήματα προσφέρουν ενυδάτωση." 

Αρνούνται πεισματικά ότι τα ροφήματα με σάκχαρα μπορεί να παίζουν ρόλο στην εμφάνιση παχυσαρκίας. Καλά κάνουν αφού πουλάνε αναψυκτικά τι άλλο θα πούνε-εμείς τι κάνουμε όμως; Δες εδώ και για τις άλλες ύπουλες στρατηγικές των εταιρειών να πείσουν ότι τα προϊόντα τους είναι μια χαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...