ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

0 Νέος καθρέυτης αυτοκινήτου πρσφέρει τριπλάσια ορατότητα!


new rear view mirror offers 3 time visibilityΌπως μας μαθαίνουν στις σχολές οδηγών, οι πλαϊνοί και ο κεντρικός καθρέυτης, βοηθούν να βλέπουμε τι “παίζει” πίσω από το αυτοκίνητο μας, εκτός από μία πολυ μικρή γωνία, την λεγόμενη νεκρή γωνία.


Μέχρι τώρα, η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι ο οδηγός να γυρνάει το κεφάλι του δεξία ή αριστερά, πρίν πραγματοποιήσει έναν ελιγμό. Και λέω μέχρι τώρα, διότι στο πανεπιστήμιο του Drexel, ένα καθηγητής ανακάλυψε έναν τρόπο να κατασκευάζει τον καθρέυτη έτσι, να προσφέρει 3 φορές καλύτερη θέαση προς τα πίσω!

new rear view mirror offers 3 time visibility

Ο τρόπος δημιουργίας βασίζεται σε έναν μαθηματικό αλγόριθμο και δεν είναι επί του παρόντος, όμως πρακτικά, ο καθρέυστης μοιάζει με μία disco-ball με την έννοια ότι αποτελείται από πολλά, πολλοί μικρά κάτοπτρα τοποθετημένα ελαφρώς καμπυλωτά. Η τοπολογία της κατασκευής είναι τέτοια, ώστε όλα τα έιδωλα να ενώνονται κατά κάποιο τρόπο και να σχηματίζουν στα μάτια του οδηγού, μία ολοκληρωμένη, και πιο ευρέια, εικόνα.

Αν και η ανακάλυψη αυτή, λύνει μία και καλή το πρόβλημα της νεκρής γωνίας, υπάχουν άλλα προβλήματα που σχετίζονται με το κόστος κατασκευής, αλλά και νομοθετικά, καθώς σε πολλές χώρες, είναι υποχρεωτικό ο πλαϊνός καθρέυτης να έιναι επίπεδος.

Πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...