Σε μία εποχή που η λαθρομεταναστευση αποτελεί και θέμα αλλά και πρόβλημα στην ταλαιπωρούμενη από πολλά προβλήματα Ελλάδα, πιστεύω ότι είναι χρήσιμο να μάθουμε τη θέση του Μαρξ περί του συγκεκριμένου θέματος:
• Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών είναι η διατήρηση της δουλείας και η ακύρωση όλων των διεκδικήσεων των ντόπιων εργατών για μισθούς και συνθήκες εργασίας.
• Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών είναι η διατήρηση της δουλείας και η ακύρωση όλων των διεκδικήσεων των ντόπιων εργατών για μισθούς και συνθήκες εργασίας.
• Ο μετανάστης ανταγωνίζεται τον ντόπιο εργάτη και σιγά σιγά αναγάγει το μεροκάματο στο δικό του επίπεδο. Είναι το πιο αποτελεσματικό όπλο του κεφαλαίου.
• Η μετανάστευση διαιρεί την εργατική τάξη της χώρας υποδοχής σε τόσα εχθρικά στρατόπεδα όσες και οι εθνοφυλετικές ομάδες διότι η κάθε μία καταλαβαίνει μόνο τον εαυτό της. Έτσι αναστέλλεται η εργατική επανάσταση και διαιωνίζεται η καπιταλιστική κυριαρχία
• Η λαθρομετανάστευση χρησιμοποιείται αφ’ ενός ως απεργοσπαστικός μηχανισμός αφ’ ετέρου με τον εργατικό υπερπληθυσμό – πλεόνασμα που δημιουργεί ρίχνει το επίπεδο ζωής σε κατάσταση δουλοπάροικου.
• Η Α’ Διεθνής Ένωση Εργατών έβαλε πρακτικά τέλος στις μεθοδεύσεις των βιομηχάνων και υποχρέωνε τα συνδικάτα να διώχνουν τους ξένους εργάτες πίσω στις χώρες τους με το πρώτο καράβι.
• Οι μεταναστευτικοί νόμοι είναι τα μανιφέστα των εργοστασιαρχών.
Ερώτημα λοιπόν αποτελεί το για ποιό λόγο το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος (ΚΚΕ) υποστηρίζει τη συλλήβδην νομιμοποίηση των μεταναστών, αντίθετα στις "διδαχές" του Μαρξ.
Μήπως το συγκεκριμένο θα έπρεπε να προωθηθεί ακόμα και στις κκ. Κανέλλη και Παππαρήγα ?
http://www.eglimatikotita.gr/
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γεγονός ότι πλήθη μεταναστών έρχονται στη χώρα μας, λαθραίων ή όχι, δε σημαίνει ότι η εργατική τάξη, τα λαϊκά στρώματα, ο λαός ή η μάζα (χάρη στην ελληνική γλώσσα μπορώ να δώσω κάπου 10 με 12 ορισμούς για την ίδια ομάδα ανθρώπων, απλά δε θέλω να κολλήσουμε στην λέξη ή φράση που χρησιμοποιήσω, προσωπικά η πρώτη είναι αυτή που με αντιπροσωπεύει) εχθρική στάση απέναντι σε αυτούς του ανθρώπους που <> πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης, νόμων και νομοσχεδίων, κακοποιών κ.τ.λ. Σε τελική ανάλυση είναι χαζό να χτυπάς τη μαρριονέτα αλλά να χαϊδεύεις τον Καλλιτέχνη- χειριστή Μαρριονέτας. Είναι τουλάχιστον αστείο να μην μας ενοχλεί η ταχύτατα καλλιεργούμενη ξενοφοβία, το γεγονός πως τους χρησιμοποιούν ως φτηνό μεροκάματο (ακόμη και μικροί επιχειρηματίες και επαγγελματίες, ας πάρουμε παραδείγματα από το κύκλο γνωστών μας ο καθένας), το γεγονός πως μας απασχολεί η παρουσία των μεταναστών αλλά όχι το ποιος πώς και ποτέ ήρθανε εδώ ή ακόμα και το ποιος τους έφερε στη χώρα μας. Μας νοιάζει πόσο ήρθε το ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ ή το ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ αλλά ελάχιστοι πλέον έχουν την ικανότητα να κρίνουν θετικά ή αρνητικά το καθετί. Το Κομμουνιστικό Κόμμα υποστηρίζει το ότι πρέπει να χτυπηθεί η Αστική πολιτική (όποιος και αν την εκφράζει σε κάθε χρονική περίοδο , πλέον το σκάκι μοιάζει με απλή τρίλιζα μπροστά στη πολιτική, που έχει γίνει ένα τόσο περίπλοκο παιχνίδι στρατηγικής) και όχι κάποιοι ταλαιπωρημένοι άνθρωποι. Και εξάλλου ο ίδιος ο Μαρξ ποτέ δεν είπε, πως για να γλιτώσουμε πρέπει διώξουμε τους μετανάστες, απλά κάτι τέτοιο δεν είναι ανθρώπινο. Και σε τελική, λογική και παράλληλα λαϊκή ανάλυση, ας δούμε πόσοι μετανάστες (μιλάω ειδικά για τους λαθρομετανάστες που στοχοποιούνται περισσότερο) κατέχουν θέσεις σε επαγγέλματα που αποφέρουν πλούτο. Μιλάω για επαγγέλματα όπως του (μεγαλο)επιχειρηματία, του (μεγαλο)εμπόρου, του (μεγαλο)δικηγόρου, (μεγαλο)γιατρού ή του καθηγητή πανεπιστημίου καθώς και πολλών άλλων. Συγνώμη για το μέγεθος σε όποιον το διαβάσει, αλλά σας παρακαλώ όλους σας (και τον εαυτό μου μαζί) να μάθουμε να κρίνουμε, να μάθουμε να συνδυάζουμε, και να προβληματιζόμαστε. Σε καμία, μα καμία περίπτωση δεν απαιτώ από κανέναν να συμφωνήσει μαζί μου, να <>. Δώστε λίγο χρόνο ώστε να καταλάβετε αυτά που λέω. Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφή