ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

0 Συλλογικη Αγοραστικη Δυναμη online: Η απαντηση στην κριση;


Ολοένα περισσότεροι διαδικτυακοί παίκτες και στην Ελλάδα, επενδύουν στην συλλογική αγοραστική δύναμη να πετυχαίνει απίστευτες εκπτώσεις. Στα σάιτ τους συγκεντρώνονται προτάσεις προσφορών και, αν και μόνο αν, συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος από την επιχείρηση αριθμός συμμετοχών η προσφορά ισχύει, πιστωτικές κάρτες χρεώνονται και μοιράζονται τα αντίστοιχα κουπόνια έκπτωσης.

Ως επί το πλείστον, οι προσφορές αφορούν το φαγητό, τη διασκέδαση, την εκπαίδευση και υπηρεσίες ομορφιάς. Συνήθως, οι προσφορές ενεργοποιούνται ακόμα και με 10 ή 20 μόλις αγορές. Τα οφέλη είναι προφανή για όσους συμμετέχουν. Από τη μια, οι καταναλωτές επωφελούνται από την σημαντική έκπτωση που μπορεί να φτάσει έως και το 90% της αρχικής αξίας της υπηρεσίας. Μάλιστα, στην προσπάθειά τους να επιτύχουν την έκπτωση (καθώς πρέπει να συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός συμμετοχών, αλλιώς η προσφορά ακυρώνεται και δεν γίνεται καμία χρέωση όσων είχαν δηλώσει συμμετοχή), διαφημίζουν την πρόταση προσφοράς στους κύκλους των φίλων τους online, όπως στο Facebook ή στο Twitter. Από την άλλη, οι επιχειρήσεις ναι μεν παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε χαμηλότερες τιμές, αλλά σε πολύ μεγάλο αριθμό πελατών, οι οποίοι είναι πολύ πιθανό να ξανάρθουν, αυξάνοντας τελικά το πελατολόγιό τους. O μεσολαβητής, το σάιτ group buying κάθε φορά που συγκεντρώνεται ο προκαθορισμένος ελάχιστος αριθμός συμμετοχών πληρώνεται με ένα μερίδιο από τις πωλήσεις που επιτεύχθηκαν. .....  
διαβάστε όλο το άρθρο πιο κάτω....
Συλλογική Αγοραστική Δύναμη: Η απάντησή μας στην κρίση κατά το LiveMyCity.gr


Ο μεγαλύτερος ίσως παγκοσμίως παίκτης του social buying είναι η Groupon που ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2008. Έκτοτε συγκεντρώνει προσφορές τοπικών επιχειρήσεων σε 40 αγορές και στην Ελλάδα. Στο groupon.gr συγκεντρώνονται προσφορές από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, τη Λάρισα, τη Χαλκίδα, τη Μύκονο, τα Χανιά, τη Βέροια, την Καλαμάτα, την Πάτρα, τον Βόλο, την Κατερίνη και τον Πειραιά.


Εκτός από την Groupon στον ίδιο χώρο δραστηριοποιείται και το tsoonami.gr από τον Μάιο του 2010 (Αθήνα), το livemycity.gr (Αθήνα), το Goldendeals.gr με προσφορές σε Αθήνα, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλο και Πάτρα και πρόσφατα το skroutzdeals.gr της γνωστής μεταξύ άλλων για την ομώνυμη μηχανή σύγκρισης τιμών, Skroutz Α.Ε. Η τελευταία εξάλλου είχε νωρίτερα παρουσιάσει και το soby.gr, έναν aggregator που συγκεντρώνει από όλες τις παραπάνω υπηρεσίες τις προσφορές της ημέρας και τις στέλνει με e-mail σε εγγεγραμμένους χρήστες. Επιπλέον, τις τοποθετεί πάνω σε χάρτες καθιστώντας έτσι εξαιρετικά απλό τον εντοπισμό των επιχειρήσεων που κάνουν τις προσφορές.


Πάντως, αν και οι υπηρεσίες αυτές γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία δεν βρίσκει κανείς ό,τι μπορεί να τον ενδιαφέρει, δηλαδή δεν ξεκινούν από τις επιθυμίες του καταναλωτή. Τότε θα συγκέντρωναν το ενδιαφέρον των καταναλωτών για συγκεκριμένες υπηρεσίες ή αγαθά και θα προσκαλούσαν τις επιχειρήσεις να υποβάλλουν τις προσφορές τους για τη μαζική διάθεση των ζητούμενων προϊόντων ή υπηρεσιών. Τότε, ίσως αποτελούσαν την απάντηση στην κρίση...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...