Μία κάμπριο Mercedes Benz S τούρμπο του 1928, με κινητήρα 6,8 λίτρων
και τελική άνω των 160 χλμ./ώρα, από την οποία δεν έχει αλλαχτεί ούτε…
μπουζί, «θυμήθηκαν» οι απόγονοι του αρχικού ιδιοκτήτη.
Ο οίκος δημοπρασιών Μπόνχαμς βγάζει το Σεπτέμβριο στο σφυρί ένα μοναδικό εύρημα: Μία αυθεντική κάμπριο Mercedes Benz S τούρμπο του 1928, η οποία βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση, χωρίς να έχει οποιαδήποτε ζημιά ή αλλαγή.
Ο κινητήρας του, χωρητικότητας 6,8 λίτρων, σχεδιάστηκε από τον θρυλικό Φέρντιναντ Πόρσε και του δίνει ταχύτητα που ξεπερνά τα 160 χλμ./ώρα....
Το ιστορικό αυτοκίνητο που επανέφερε την εταιρεία στην κορυφή των κατασκευαστών γρήγορων και πολυτελών αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας κατά το Μεσοπόλεμο, είχε αγοραστεί στη Βρετανία αμέσως μετά την επίσημη παρουσία του και παρέμεινε σε χρήση μέχρι το 1950.
Στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης του, διάσημος πρωτοπόρος μηχανικός, για κάποιο λόγο το… ξέχασε στο γκαράζ. Η «χαμένη Μερσεντές» ανασύρθηκε από εκεί από τον εγγονό του τον 21ο αιώνα, δηλαδή έξι δεκαετίες αργότερα!
πηγή: ethnos.gr
http://perierga.gr/
Ο οίκος δημοπρασιών Μπόνχαμς βγάζει το Σεπτέμβριο στο σφυρί ένα μοναδικό εύρημα: Μία αυθεντική κάμπριο Mercedes Benz S τούρμπο του 1928, η οποία βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση, χωρίς να έχει οποιαδήποτε ζημιά ή αλλαγή.
Ο κινητήρας του, χωρητικότητας 6,8 λίτρων, σχεδιάστηκε από τον θρυλικό Φέρντιναντ Πόρσε και του δίνει ταχύτητα που ξεπερνά τα 160 χλμ./ώρα....
Το ιστορικό αυτοκίνητο που επανέφερε την εταιρεία στην κορυφή των κατασκευαστών γρήγορων και πολυτελών αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας κατά το Μεσοπόλεμο, είχε αγοραστεί στη Βρετανία αμέσως μετά την επίσημη παρουσία του και παρέμεινε σε χρήση μέχρι το 1950.
Στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης του, διάσημος πρωτοπόρος μηχανικός, για κάποιο λόγο το… ξέχασε στο γκαράζ. Η «χαμένη Μερσεντές» ανασύρθηκε από εκεί από τον εγγονό του τον 21ο αιώνα, δηλαδή έξι δεκαετίες αργότερα!
πηγή: ethnos.gr
http://perierga.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου