Νέα διάκριση για την ομάδα TUC Eco Racing του Πολυτεχνείου Κρήτης σε Διεθνή Διαγωνισμό Οικονομίας Καυσίμου. Το Πολυτεχνείο Κρήτης συμμετείχε φέτος, για τέταρτη φορά, στον διεθνή μαραθώνιο οικονομίας καυσίμου Shell Eco Marathon 2011, που πραγματοποιήθηκε (26-28 Μαίου) στην πίστα Eurospeedway Lausitz, στην Γερμανία. Σε αυτόν συμμετείχαν 212 ομάδες εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από όλο τον κόσμο...
Στην μεγάλη κατηγορία οχημάτων του διαγωνισμού, δηλαδή τα οχήματα πόλης (Urban Concept), στην οποία συμμετέχει και το Πολυτεχνείο Κρήτης με το ER11, πήραν μέρος 64 ομάδες.
Το ER11 είναι ένα πρωτότυπο μονοθέσιο το οποίο διαθέτει κυψέλες καύσιμου υδρογόνου και κινείται με ηλεκτρικό κινητήρα, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους προς την ατμόσφαιρά και παρέχοντας αθόρυβη μετακίνηση. Στο νέο όχημα που παρουσίασε η ελληνική ομάδα (εξέλιξη του περυσινού μοντέλου), προστέθηκαν αρκετά νέα συστήματα που στόχο είχαν τόσο την ασφάλεια όσο και την συνεχή ενημέρωση του οδηγού, όπως η καταγραφή δεδομένων κατά την διάρκεια του αγώνα από αισθητήρες και η παρουσίαση τους σε οθόνη αφής και η εξέλιξη ενός καινοτόμου ηχητικού συστήματος προειδοποίησης πεζών, δικυκλιστών και ατόμων με ειδικές ανάγκες. Αυτά έφεραν και την διάκριση καθώς η ομάδα επέστρεψε με ένα ακόμη τρόπαιο, την πρώτη θέση στον Διαγωνισμό Ασφάλειας οχημάτων (ADAC Safety Award). Η επιτυχία αυτή αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία καθώς βρέθηκαν στην πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το οποίο επιτυγχάνεται σπάνια από μία ομάδα. Μάλιστα, η κριτική επιτροπή τόσο από το βάθρο της απονομής όσο και στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού τόνισε την αξία της ελληνικής συμμετοχής, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Οι κριτές έντυπωσιάστηκαν τόσο από την οργάνωση του χώρου της ομάδας αλλά και από το όχημα, τα οποία ξεπερνούσαν τις προσδοκίες μας σε επίπεδο ασφάλειας. Χρησιμοποίησαν τις εμπειρίες της προηγούμενης χρονιάς και ανέπτυξαν και υλοποίησαν μια μοναδική ιδέα ενός συστήματος προειδοποίησης πεζών….» (http://www.shell.com/home/content/ecomarathon/europe/2011_lausitz/winners/off_track_awards/adac_safety_award.html).
έγιναν σημαντικές βελτιώσεις και σε άλλους τομείς (ηλεκτρικά και μηχανικά συστήματα) ώστε να αποκτήσει καλύτερη ποιότητα κύλισης και να βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Και αυτός ο στόχος επετευχθεί καθώς η ομάδα κατάφερε επίδοση 45 Km/KWh. Βελτίωσε έτσι την περυσινή επίδοση της και κατετάγει τελικά στην 8η θέση της κατηγορίας της.
Σημαντική βοήθεια στην εθελοντική αυτή προσπάθεια έδωσαν με την υποστηριξή τους οι: Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ΑΝΕΚ Lines, AEGEAN AIR, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων, Simple City, IKTEO ΚΡΗΤΗΣ και Μιχαηλάκης Sport.
Ο ομάδα του 2011 αποτελείται από τους: Τσουρβελούδη Νίκο, Σπανουδάκη Χρόνη, Πιπερίδη Σάββα, Τσινάρη Γιάννη, Ευσταθίου Δημήτρη, Στρατηγό Γιάννη, Πέτρου Τάσσο και Τζανάκη Θάνο.
Περισσότερες πληροφορίες στο site της ομάδας: www.tucer.tuc.gr
http://anti-ntp.blogspot.com
Στην μεγάλη κατηγορία οχημάτων του διαγωνισμού, δηλαδή τα οχήματα πόλης (Urban Concept), στην οποία συμμετέχει και το Πολυτεχνείο Κρήτης με το ER11, πήραν μέρος 64 ομάδες.
Το ER11 είναι ένα πρωτότυπο μονοθέσιο το οποίο διαθέτει κυψέλες καύσιμου υδρογόνου και κινείται με ηλεκτρικό κινητήρα, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους προς την ατμόσφαιρά και παρέχοντας αθόρυβη μετακίνηση. Στο νέο όχημα που παρουσίασε η ελληνική ομάδα (εξέλιξη του περυσινού μοντέλου), προστέθηκαν αρκετά νέα συστήματα που στόχο είχαν τόσο την ασφάλεια όσο και την συνεχή ενημέρωση του οδηγού, όπως η καταγραφή δεδομένων κατά την διάρκεια του αγώνα από αισθητήρες και η παρουσίαση τους σε οθόνη αφής και η εξέλιξη ενός καινοτόμου ηχητικού συστήματος προειδοποίησης πεζών, δικυκλιστών και ατόμων με ειδικές ανάγκες. Αυτά έφεραν και την διάκριση καθώς η ομάδα επέστρεψε με ένα ακόμη τρόπαιο, την πρώτη θέση στον Διαγωνισμό Ασφάλειας οχημάτων (ADAC Safety Award). Η επιτυχία αυτή αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία καθώς βρέθηκαν στην πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το οποίο επιτυγχάνεται σπάνια από μία ομάδα. Μάλιστα, η κριτική επιτροπή τόσο από το βάθρο της απονομής όσο και στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού τόνισε την αξία της ελληνικής συμμετοχής, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Οι κριτές έντυπωσιάστηκαν τόσο από την οργάνωση του χώρου της ομάδας αλλά και από το όχημα, τα οποία ξεπερνούσαν τις προσδοκίες μας σε επίπεδο ασφάλειας. Χρησιμοποίησαν τις εμπειρίες της προηγούμενης χρονιάς και ανέπτυξαν και υλοποίησαν μια μοναδική ιδέα ενός συστήματος προειδοποίησης πεζών….» (http://www.shell.com/home/content/ecomarathon/europe/2011_lausitz/winners/off_track_awards/adac_safety_award.html).
έγιναν σημαντικές βελτιώσεις και σε άλλους τομείς (ηλεκτρικά και μηχανικά συστήματα) ώστε να αποκτήσει καλύτερη ποιότητα κύλισης και να βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Και αυτός ο στόχος επετευχθεί καθώς η ομάδα κατάφερε επίδοση 45 Km/KWh. Βελτίωσε έτσι την περυσινή επίδοση της και κατετάγει τελικά στην 8η θέση της κατηγορίας της.
Σημαντική βοήθεια στην εθελοντική αυτή προσπάθεια έδωσαν με την υποστηριξή τους οι: Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ΑΝΕΚ Lines, AEGEAN AIR, Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων, Simple City, IKTEO ΚΡΗΤΗΣ και Μιχαηλάκης Sport.
Ο ομάδα του 2011 αποτελείται από τους: Τσουρβελούδη Νίκο, Σπανουδάκη Χρόνη, Πιπερίδη Σάββα, Τσινάρη Γιάννη, Ευσταθίου Δημήτρη, Στρατηγό Γιάννη, Πέτρου Τάσσο και Τζανάκη Θάνο.
Περισσότερες πληροφορίες στο site της ομάδας: www.tucer.tuc.gr
http://anti-ntp.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου