ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

0 20 ''εξυπνάδες'' σε στυλ αποφθεγματικό.


1.Δεν πιστεύω στην αστρολογία. Είμαι τοξότης, και δεν πιστεύουμε σ' αυτά. Arthur Clarke

2.Η γυναίκα μου είναι ζώδιο της γης. Εγώ είμαι ζώδιο του νερού. Μαζί είμαστε ζώδιο της λάσπης. Henry Youngman

3.Όχι μόνο δεν ξέρω τι συμβαίνει, αλλά δεν θα ήξερα και τι να κάνω αν ήξερα τι συμβαίνει. George Carlin



4.Μη μπαίνεις στον κόπο να κορνάρεις και να αναβοσβήσεις τα φώτα. Είμαι κουφός και τυφλός.Aυτοκόλλητο αυτοκινήτου

5.Είναι τόσο χαζός που δεν μπορεί να κλάνει και να μασάει τσίχλα συγχρόνως. Λύντον Τζόνσον

6.Τα καλλυντικά μπορούν να βελτιώσουν τη μητέρα-φύση αλλά δεν μπορούν να ξεγελάσουν τον πατέρα-χρόνο.Sam Ewing

7. Η ψυχανάλυση είναι η ασθένεια της οποίας υποτίθεται ότι είναι η θεραπεία.Karl Kraus

8.Οι νευρωτικοί χτίζουν κάστρα στον αέρα. Οι ψυχωτικοί ζουν σ' αυτά. Και οι ψυχίατροι παίρνουν το νοίκι.Jerome Lawrence

9.Το να πάρεις διαζύγιο επειδή δεν αγαπάς τον άντρα σου είναι σχεδόν τόσο ανόητο όσο το να τον παντρευτείς επειδή τον αγαπάς.Za Za Gabor

10.Είμαι ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα 41 χρόνια. Αν το μάθει η γυναίκα μου, χάθηκα.Henry Youngman

11.Παντρεύτηκε τόσες φορές που έχει σημάδια από το ρύζι στο πρόσωπό της.Henry Youngman

12.Η γυναίκα μου πάντα γελάει όταν κάνουμε έρωτα, ανεξάρτητα από τι διαβάζει.Steve Jobs

13.Μια κοπέλα βροντούσε την πόρτα του ξενοδοχείου μου όλη τη νύχτα. Τελικά την άφησα να βγει έξω.Henry Youngman

14.Η γυναίκα μου μου είπε ότι το αυτοκίνητο δεν δούλευε καλά επειδή πήρε νερό το καρμπυρατέρ. Την ρώτησα πού είναι το αυτοκίνητο και μου είπε "μέσα στη λίμνη".Henry Youngman

15.Στοιχημάτισα σε ένα άλογο που ήταν τόσο αργό, που ο τζόκεϊ κρατούσε ημερολόγιο της διαδρομής.Henry Youngman

16.Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.Groucho Marx

17.Αν η αγάπη είναι η απάντηση, θα μπορούσατε να επαναδιατυπώστε την ερώτηση;Lily Tomlin

18.Δεν είναι ευχάριστο να μην έχεις τίποτε να κάνεις. Το ωραίο είναι όμως όταν έχεις να κάνεις πολλά και δεν κάνεις απολύτως τίποτε.Mary Wilson Little

19.Ποτέ δεν ασκώ κριτική στους διαιτητές και δεν πρόκειται να αλλάξω συνήθειες τώρα, γι' αυτό το καθίκι.Ron Atkinson

20.Αν δεν πετύχεις με την πρώτη, σταμάτα να ασχολείσαι με τον αλεξιπτωτισμό.Henry Youngman




Συνεχίζεται......




    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...