Για όσους ζητούν να μάθουν τους λόγους που αρνούμαστε να πληρώσουμε,
ΝΑ ΓΙΑΤΙ:
-Γιατί τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι άθλια
-Γιατί τα λεωφορεία είναι ανύπαρκτα.
-Γιατί ο ηλεκτρικός κάνει έργα επί 3 χρόνια και ένας θεός ξέρει πότε θα τελειώσουν.
Καμία ανακοίνωση, καμία ενημέρωση. Οι συρμοί περνούν πλέον κάθε 20 λεπτά. Τμήματα κλειστά για πολλές εβδομάδες.
-Γιατί το διαμάντι που λεγόταν Προαστιακός είναι πλέον άθλιος. Οι ώρες άφιξης των συρμών δεν τηρούνται, οι σταθμοί είναι βρώμικοι, οι κυλιόμενες σταμάτησαν να λειτουργούν, τα τρένα είναι βρώμικα, ο χρόνος αναμονής έγινε τεράστιος....
-Γιατί πολλοί υπάλληλοι των ΜΜΜ είναι αγενέστατοι και δεν έχουν καταλάβει οτι οι επιβάτες είναι πελάτες τους και λόγος ύπαρξης τους.
-Γιατί αυτοί που προσβάλλονται από την αύξηση είναι χαμηλόμισθοι οι οποίοι θα δουν το 20 & 30% του μισθού τους να πηγαίνουν στις εξουθενωτικές μετακινήσεις τους.
-Γιατί οι αστικές συγκοινωνίες θα έπρεπε να ήταν δωρεάν
-Γιατί υπάρχουν και συγκοινωνιολόγοι στο υπουργείο και τους πληρώνουμε για να μας πουν οτι η λύση είναι στην αύξηση 40% των εισητηρίων?
-Γιατί κανείς εργαζόμενος δεν πήρε αύξηση 40 % για να μπορέσει να καταβάλλει και την αύξηση των εισητηρίων
-Γιατί οι περισσότεροι πήραν μείωση και απόλυση από τις δουλειές τους και η πολιτεία έπρεπε να δείξει ανθρώπινο πρόσωπο στην φτώχεια του λαού
Δεν είμαστε τσαμπατζήδες.
Δεν είμαστε κατά των εργαζομένων στα ΜΜΜ.
Δεν ανεχόμαστε άλλο την κοροιδία.
Δεν υπάρχει περιθώριο κοροιδίας.
Δεν είμαστε πολιτικά προσκείμενοι κάπου.
Είμαστε απλοί πολίτες.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΑΠΟ 01/02/11, ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ!
http://denplirwnwmmm.blogspot.com/
ΝΑ ΓΙΑΤΙ:
-Γιατί τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι άθλια
-Γιατί τα λεωφορεία είναι ανύπαρκτα.
-Γιατί ο ηλεκτρικός κάνει έργα επί 3 χρόνια και ένας θεός ξέρει πότε θα τελειώσουν.
Καμία ανακοίνωση, καμία ενημέρωση. Οι συρμοί περνούν πλέον κάθε 20 λεπτά. Τμήματα κλειστά για πολλές εβδομάδες.
-Γιατί το διαμάντι που λεγόταν Προαστιακός είναι πλέον άθλιος. Οι ώρες άφιξης των συρμών δεν τηρούνται, οι σταθμοί είναι βρώμικοι, οι κυλιόμενες σταμάτησαν να λειτουργούν, τα τρένα είναι βρώμικα, ο χρόνος αναμονής έγινε τεράστιος....
-Γιατί πολλοί υπάλληλοι των ΜΜΜ είναι αγενέστατοι και δεν έχουν καταλάβει οτι οι επιβάτες είναι πελάτες τους και λόγος ύπαρξης τους.
-Γιατί αυτοί που προσβάλλονται από την αύξηση είναι χαμηλόμισθοι οι οποίοι θα δουν το 20 & 30% του μισθού τους να πηγαίνουν στις εξουθενωτικές μετακινήσεις τους.
-Γιατί οι αστικές συγκοινωνίες θα έπρεπε να ήταν δωρεάν
-Γιατί υπάρχουν και συγκοινωνιολόγοι στο υπουργείο και τους πληρώνουμε για να μας πουν οτι η λύση είναι στην αύξηση 40% των εισητηρίων?
-Γιατί κανείς εργαζόμενος δεν πήρε αύξηση 40 % για να μπορέσει να καταβάλλει και την αύξηση των εισητηρίων
-Γιατί οι περισσότεροι πήραν μείωση και απόλυση από τις δουλειές τους και η πολιτεία έπρεπε να δείξει ανθρώπινο πρόσωπο στην φτώχεια του λαού
Δεν είμαστε τσαμπατζήδες.
Δεν είμαστε κατά των εργαζομένων στα ΜΜΜ.
Δεν ανεχόμαστε άλλο την κοροιδία.
Δεν υπάρχει περιθώριο κοροιδίας.
Δεν είμαστε πολιτικά προσκείμενοι κάπου.
Είμαστε απλοί πολίτες.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΑΠΟ 01/02/11, ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ!
http://denplirwnwmmm.blogspot.com/
Μενω στην Αυλιδα (τωρα Δημος Χαλκιδας.Ακόμα θυμαμαι τις ταμπελες κατασκευης κι αντικαταστασης του σιδηροδρομου με προαστειακο.Στο τελος εμεινε απλος σιδηροδρομος και μονο τα ηλεκτροφορα καλωδια προστεθηκαν,απλα για να ειναι λεια καποιων.Ο κ.Σουφλιας βεβαια,ειναι σπιτι του.Υπαρχει ποθεν εσχες για πρωην υπουργους?Επισης ο δρομος προς Χαλκιδα,απ το σχηματαρι,ενω μιλαγαν ακομα και για κατασκευη δευτερης γεφυρας,παρεμεινε ενας κακος δρομος,οπου 3 λουριδες γινονται μια.Απ οτι γνωριζω,ειναι ετοιμοι και για διοδια.Ετσι νομιζουν βεβαια
ΑπάντησηΔιαγραφή