ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΎΜΕ ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ BLOG. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΘΕΙ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Η ομορφιά είναι διαφορετική για τον καθένα. Πολλά όμορφα θα συναντήσεις εδώ μέσα. Θα ενημερωθείς, θα χαρείς, θα λυπηθείς, θα γελάσεις, θα προβληματιστείς, θα μάθεις, θα εκνευριστείς και θα νιώσεις πολλά ακόμα συναισθήματα. Μπορείτε ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

0 Η ψευδαίσθηση της επιλογής

Niki Lyberis

Πάμε στο super market. Και διαλέγουμε την τάδε μάρκα για το σαμπουάν μας, άλλη για το απορρυπαντικό, άλλη για την γατοτροφή, άλλη για το πρωινό, τη σοκολάτα ή τα αναψυκτικά μας.

Μάλιστα, λέμε στον εαυτό μας «μου αρέσει αυτό» και ....


«δεν μου αρέσει στη γεύση εκείνο». Πηγαίνουμε στο super market και νομίζουμε πως έχουμε επιλογή, ανάμεσα σε εκατοντάδες μάρκες, χιλιάδων προϊόντων.

Τελικά, τι επιλογές έχουμε; Το παρακάτω pictographic κυκλοφορεί ευρέως στα κοινωνικά δίκτυα, εμείς το είδαμε στο Google+ και μας έπιασε μία μικρή κατάθλιψη. Ίσως γιατί πιστεύαμε πως αγοράζοντας διάφορα προϊόντα για να καλύψουμε τις ανάγκες μας, συμβάλλαμε στην καλύτερη οικονομική κατάσταση πολύ περισσότερων ανθρώπων απ’ ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Αν θέλετε να το δείτε σε πλήρη ανάπτυξη και να… απογοητευτείτε κι εσείς δείτε

.
http://www.digitallife.gr/
http://kerberos-hellas.blogspot.com/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...